Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor bruker ikke jenter/damer i filmene noe annet en vanlig truse osv?

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min fikk en jente for 1 måned siden. Og jeg respekterer at hu vil vente med sex og sånt. Jeg vil faktisk også vente en stund før vi setter i gang med sånt. Noen som har erfaringer med sex etter graviditet, er det noe man burde ta ekstra hennsyn til. Eller noen som har gjort noe veldig romantisk eller noe hete sex historier de vil dele? BÅDE jenter og gutter.

Takk:)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha tålmodighet. Det kan ta en stund før hun vil være fysisk pg psykisk klar for å ha sex igjen, det å gå gravid og føde kan være en veldig traumatiserende både for kropp og sjel.

Hver gang du har skikkelig lyst på sex men kvinnfolket ditt sier at dere må vente så husk at det er veldig veldig vanlig at de revner eller blir klippet opp mens de føder, for så å bli sydd igjen uten bedøvelse rett etterpå (de gjør dette siden de ikke kjenner det uansett på grunn av all smerten og endorfinene kroppen nettopp har gått igjennom).

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Det som er viktig å tenke på når man har sex etter en fødsel er infeksjonsfaren. Om renselsen ikke er ferdig (dvs, hun blør fortsatt) bør man bruke kondom. Om den er ferdig kan man fint ha sex uten. Sting er ingen hindring for sex. Stort sett gror sår i underlivet svært fort, så om hun ikke har vondt er det ingen fare. Ihvertfall ikke med så lite sying og kun et rift. Det har nok grodd for lenge siden :)

Fint å la jenta si fra når hun er klar, siden det er hun som kjenner det på kroppen. Noe av problemet er ofte at damene mister sexlysten etter fødsel, det har mye med hormoner å gjøre, samt at man ammer og dermed kanskje føler seg mer som en matstasjon enn en seksuell kvinne. Men dette er jo noe dere må snakke om og finne ut av. Mulig hun gleder seg veldig til sex og er klar for lenge siden også! (Ei venninne satte igang etter tre uker. :) )

Selv hadde vi sex 6 uker etter fødsel. Jeg hadde maaange sting (som satt til 12 uker etterpå), men det var ingen hindring. Husker ikke helt hvordan det skjedde, men plutselig sent en kveld lå vi på gulvet. Jeg oppå, siden jeg var litt redd det skulle gjøre vondt.

Samme kveld ble ungen flyttet til eget soverom.. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...