Gå til innhold

Paypal når du er 14

Klompisify

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 14, og jeg var i banken og skaffet meg Visa. Og allt det der, de i banken sa at jeg kunne lage PayPal men kortet mitt.

Når jeg dro til paypal.com så skulle jeg lage meg bruker, så hadde jeg tastet inn all informasjon rett (Bortsett fra fødselsdato, siden man må være 18) Så sto det at banken min hadde "Decilina" Kortet mitt for paypal -.- Burde jeg ringe demm å høre, siden de sa at jeg kunne. Syntes dette var kjempe dummt for jeg skal tjene penger på youtube nå !! :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du har fått er Visa Electron, "vanlig" Visa kan man ikke få før man er 18. Visa Electron har ikke påskrevet kortnummer og derfor kan du heller ikke linke det til PayPal. Det du kan gjøre er å overføre penger til PayPal via nettbank.

Lenke til kommentar

Det er vell ikke verre en å ringe inn å høre :) ? Å si at "de sa at det skulle gå" eller noe slik.

Men tjene penger på youtube, er du youtube partner? Noe som sies er ganske vanskelig å bli.

Youtube har oprettet nye regler eller noe sånnt, alle some vil kan tjene penger, man må koble en google adsense bruker til det først :) Uansett hvor mange visninger du har, kan du tjene penger :D Det er ++ det :D

Det du har fått er Visa Electron, "vanlig" Visa kan man ikke få før man er 18. Visa Electron har ikke påskrevet kortnummer og derfor kan du heller ikke linke det til PayPal. Det du kan gjøre er å overføre penger til PayPal via nettbank.

Jeg har kortnummerene og allt det der!

Lenke til kommentar

Jeg hadde sånn "visa elektron" greie med visa nummer og sånt, fra banken da jeg var under 18... Det virket helt fint med paypal, du trenger bare å oppgi falsk fødselsnummer på paypalkontoen, så virker det som bare det! ;)

Jeg gjør det, men det står at banken min har lagt til en blokkering sånn at jeg ikke kan opprette en bruker ;O!

Lenke til kommentar

Jeg hadde sånn "visa elektron" greie med visa nummer og sånt, fra banken da jeg var under 18... Det virket helt fint med paypal, du trenger bare å oppgi falsk fødselsnummer på paypalkontoen, så virker det som bare det! ;)

Jeg gjør det, men det står at banken min har lagt til en blokkering sånn at jeg ikke kan opprette en bruker ;O!

ahaa, sure ;), få de til å unblocke det da!, få underskrift av foresatte så går det sikkert fint :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...