smort1 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Bak skyene, er........! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Dette har du jo vist før, men fortsatt et veldig flott bilde Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Dette har du jo vist før, men fortsatt et veldig flott bilde TAkker Slettamann! Stemmer det ja , men "litt" annen beskjæring/utsnitt denne gang...! Syntes det passet til denne temadagen, så derfor litt "gjenbruk".... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 A nice pic hr Mortensen ;-) commerntant hr Olsson ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 A nice pic hr Mortensen ;-) commerntant hr Olsson ;-) Thanks a lot, Mr. Olsson! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Veldig flott lys og stemning du har fanget her. Hva er det de siger: Bak skyene skinner altid solen! Det kan også brukes til å beskrive situasjonen her. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 A nice pic hr Mortensen ;-) commerntant hr Olsson ;-) Thanks a lot, Mr. Olsson! U are welcome Mr. Mortensen Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Utroper herved dette bildet til det beste jeg har sett fra deg. Fabelaktig lys du har fanget her. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Veldig flott lys og stemning du har fanget her.Hva er det de siger: Bak skyene skinner altid solen! Det kan også brukes til å beskrive situasjonen her. Takker, fotopoulsen! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Utroper herved dette bildet til det beste jeg har sett fra deg. Fabelaktig lys du har fanget her. TAkker, Harald! Ikke alltid så greit å ta bilde av sola midt imot, men her gikk det vel greit bl.a. pga. "naturlig filter" med skyer/dis og lett snødrev.... Var fornøyd selv også.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det er ikke typisk novembervær der jeg er; der er det mest regn hele månenden; virker det som Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Det er ikke typisk novembervær der jeg er; der er det mest regn hele månenden; virker det som Takker tomsi42! Nei, du bor vel i sydligere strøk vettu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg