Aileronroll Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Det har seg slik at adapteren til min K55VM plutselig døde i dag. Prøvde å bytte stikkontakt og bytte "Mikke Mus" kabel (vet ikke hva denne kabelen heter, men pluggen ser ut som mikke mus), uten hell. Lampen på adapteren er død og jeg kjører på batteri enn så lenge. Jeg er virkelig ingen ekspert på PCer, og i frykt for å kjøpe feil adapter eller enda verre, grille hovedkortet foretrekker jeg å forhøre meg her. Jeg lurer rett og slett på hvilken adapter det er jeg må kjøpe? Lette gjennom alle ASUS adapterene på mpx, men INGEN! av de kunne brukes til min k55vm i følge produktbeskrivelsen. Ettersom jeg bruker PCen masse i skolesammenheng, må jeg skaffe en adapter så fort som mulig. Hvilken adapter må jeg ha, og hvor kan jeg skaffe en kjappest mulig (i trondheim)? på forhånd takk (Maskinen min: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=752490) EDIT: Fant ut at det var en sikring som hadde gått i sikringsboksen til en krets som på rommet mitt kun gir strøm til akkurat den stikkontakten hvor jeg kobler til PCen :!: Endret 14. oktober 2012 av Aileronroll Lenke til kommentar
Aileronroll Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) - Endret 14. oktober 2012 av Aileronroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå