Gå til innhold

[Løst] Problemer med EA

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg fikk det nye SSX-spillet i bursdagsgave av en venninne. Spillet er mest sannsynlig kjøpt brukt, og har derfor ikke prislapp eller manual i seg. Jeg har cover, disk og en kode for å spille online. Online-koden fungerte ikke når jeg skrev den inn for den hadde vistnok allerede blitt brukt.

Dette synes jeg selvfølgelig var leit, men jeg regnet med at det kom til å løse seg når jeg ringte inn EA sin kundeservice. Her ble jeg møtt av en mann som var veldig hyggelig og hjelpsom. Han ba meg om å gå til help.ea.com som er hjelpesiden til EA, og poste om det der sammen med et bilde av spillet, disken, onlinekoden og email. Jeg informerte han om at jeg ikke hadde kvittering, men han sa at det gikk greit.

Som svar på EA sin side har jeg fått beskjed at jeg må ha kvittering og manual for å få spillkode. Jeg svarte tilbake at jeg fikk det til gave, og at det mest sannsynlig er brukt.

Akkurat nå er jeg i en situasjon at jeg ikke kommer meg tilbake til posten min. Jeg finner den inne på "Snakk med en spillrådgiver", men her kan jeg bare trykke på den og velge å få en email om det, og ikke fortsette fra der jeg var. Her lurer jeg på om emnet mitt er låst eller slettet, og jeg håper på at noen her vet hvordan jeg kan komme tilbake til posten.

Jeg lurer også på hvorfor EA nekter å gi meg ett nytt online-pass når jeg åpenbart sitter med spillet i hånden, og jeg gir fra meg en allerede eksisterende kode.

Håper folk har råd til hvordan jeg skal gå frem, og at saken løser seg. Jeg kommer til å holde posten oppdatert.

Endret av TheShadyJester
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...