Gjest medlem-105082 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Er det for at vi ikke skal få se hvis det går galt? isåfall, hvorfor skal vi ikke få se hvis det går galt? Har vel noe med at det kan bli en ganske grotesk død. I verste fall kan blodet begynne å koke, og hjernen eksplodere. Ingen normale mennesker vil se det. Endret 14. oktober 2012 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Herregud.. problemer med temperaturen i hjelmen. Med flere titalls minusgrader utenfor kan det fort gå veldig gærent. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det er jo et red bull prosjekt. Onkelen min har peiling på dette og sa at det egentlig bare er et reklamtriks. Verdensrekorden(e) er bare en bonus. Alt i alt så går red bull ut med pluss Det er ikke egentlig "bare et reklametriks". Det er f.eks. også et forskningsprosjekt og et stunt. Red Bull finansierer stuntet for reklamens skyld. Stuntet har egentlig ingenting med Red Bull å gjøre, annet enn at det er god reklame. Forskningsprosjektet er bare et pluss. Red Bull er et privat selskap som tenker på profitt fremfor forskning og teknologi. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Nå har han flydd i 2 timer! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Herregud.. problemer med temperaturen i hjelmen. Med flere titalls minusgrader utenfor kan det fort gå veldig gærent. Han trenger vel ikke å hoppe hvis det er noe galt med utstyret? Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg er på 12200ft. nå, noen som har mer? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Er det for at vi ikke skal få se hvis det går galt? isåfall, hvorfor skal vi ikke få se hvis det går galt? Har vel noe med at det kan bli en ganske grotesk død. I verste fall kan blodet begynne å koke, og hjernen eksplodere. Ingen normale mennesker vil se det. Jeg vil. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Streamen jeg ser på viser mens jeg skriver dette: 107894 ft Er det for at vi ikke skal få se hvis det går galt? isåfall, hvorfor skal vi ikke få se hvis det går galt? Har du lyst til å se et menneske dø? nei, håper selvfølgelig han får det til! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Så teit, hvis det først skjer noe så må man jo få se det o.O Her sitter du altså i sofaen din og innbiller deg at du har krav på å få se en fyr daue. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Det er -22.9°C i følge informasjonen på siden. Allikevel ikke bra og utrolig kjedelig hvis forsøket blir avbrutt på grunn av noe så dumt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Herregud.. problemer med temperaturen i hjelmen. Med flere titalls minusgrader utenfor kan det fort gå veldig gærent. Han trenger vel ikke å hoppe hvis det er noe galt med utstyret? Hm.. er det noen annen vei ned? Kan han bli i kapselen og drive med fallskjermen på den ned? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Han er ikke død da. Så slutt å diskutere dette. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) hvorfor ha 20 sek delay? :S Så de har muligheten til å sensurere sendingen hvis noe alvorlig galt skjer med Felix? Faen for noen jævler, vi har rett til å se det om noe galt skjer. Sånn går det når det er svake folk som ikke tåler å se det, må alltid tilpasse oss de idiotene. Endret 14. oktober 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Tenker hvis det kommer en metoritt/gjenstand fra verdensrommet og treffer ballongen. Hva tror dere skjer da? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 hvorfor ha 20 sek delay? :S Så de har muligheten til å sensurere sendingen hvis noe alvorlig galt skjer med Felix? Faen for noen jævler, vi har rett til å se det om noe galt skjer. Du har ikke rett til en dritt 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg sitter ikke i sofaen. Jeg er på 12200ft. nå, noen som har mer? Streamen på youtube er på 114000 ft Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Da var første rekorden satt! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Hvordan vet han når han skal ta ut fallskjermen? Er jo helt mørkt, ser ikke bakken.. Endret 14. oktober 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg sitter ikke i sofaen. Jeg er på 12200ft. nå, noen som har mer? Streamen på youtube er på 114000 ft Godt å vite. Jeg sitter forran PC skjermen. Regner med at du gjør det samme? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) hvorfor ha 20 sek delay? :S Så de har muligheten til å sensurere sendingen hvis noe alvorlig galt skjer med Felix? Faen for noen jævler, vi har rett til å se det om noe galt skjer. Du har ikke rett til en dritt Hold kjeft. Håper inderlig det går bra, men det blir ikke like "ærlig" om de kan sensurere. Endret 14. oktober 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå