Latias Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hvorfor er ikke himmelen blå? Jeg lærte på barneskolen at himmelen alltid er blå. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Så spennende! Endelig får jeg fulgt med igjen, var en pine å sitte på flyet!! Skikkelig nervepirrende og, er så fryktelig mye som kan gå galt, men fint å se at starten har vært god. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hvor lang tid tror dere gjenstår før det går nedover? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Er det bare meg eller er det ekko på streeamen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 20-30 minutter før han er på vei ned igjen. Streamen har noen tekniske problemer, ja. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det må koste enorme summer å gjøre et slikt prosjekt. Er det han som må betale? Eller kan jeg bare bestemme meg for at jeg også vil prøve? 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ikke noe ekko på http://www.youtube.com/user/redbull?feature=watch <-- den streamen ihvertfall. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det virker som om han blir sponset av Red Bull 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det må koste enorme summer å gjøre et slikt prosjekt. Er det han som må betale? Eller kan jeg bare bestemme meg for at jeg også vil prøve? Bare å prøve i vei. De trenger prøvekaniner som er villige til å ofre livet sitt. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det må koste enorme summer å gjøre et slikt prosjekt. Er det han som må betale? Eller kan jeg bare bestemme meg for at jeg også vil prøve? Er jo forskning også.. Vil tro Red bull, NASA osv. betaler alt. Tror han heller tjener en syk sum Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Det må koste enorme summer å gjøre et slikt prosjekt. Er det han som må betale? Eller kan jeg bare bestemme meg for at jeg også vil prøve? Er nok mange forskjellige sponsorer med Red Bull som hovedsponsor. Noe som ikke er uvanlig innenfor fallskjerm og andre ekstremsporter. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det må koste enorme summer å gjøre et slikt prosjekt. Er det han som må betale? Eller kan jeg bare bestemme meg for at jeg også vil prøve? Det er jo et red bull prosjekt. Onkelen min har peiling på dette og sa at det egentlig bare er et reklamtriks. Verdensrekorden(e) er bare en bonus. Alt i alt så går red bull ut med pluss Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det må koste enorme summer å gjøre et slikt prosjekt. Er det han som må betale? Eller kan jeg bare bestemme meg for at jeg også vil prøve? Det er jo et red bull prosjekt. Onkelen min har peiling på dette og sa at det egentlig bare er et reklamtriks. Verdensrekorden(e) er bare en bonus. Alt i alt så går red bull ut med pluss Jeg får ikke særlig lyst på Red Bull av å følge med på dette. Får du? Men ja, dette er reklame som bare det. Produktplassering overalt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Red bull gir deg vinger! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hva skjer med kapselen og ballongen etter hoppet? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg får ikke særlig lyst på Red Bull av å følge med på dette. Får du? Men ja, dette er reklame som bare det. Produktplassering overalt. Merkenavnet Red Bull blir nevnt i samtlige nyhetskanaler over hele verden, et genialt reklamestunt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Drit nå i reklame og alt det der da... Hvis statlige institusjoner ikke har råd eller tid til å finansiere et slikt prosjekt, så er det jo bare fett at et privat selskap gidder. De har vel også ganske tett samarbeid med NASA når det kommer til bruk av disse draktene. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hva skjer med kapselen og ballongen etter hoppet? Faller ned, fallskjerm utløses, GPS gir kordinater til de som skal finne den når den lander "pent" på bakken. Forresten.. Lurer på hva som foregår inne i hjernen til Felix.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 hvor høyt kommer den før den faller? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Det har jeg ikke peiling på. Utrolig pent å se jorda fra kapselen nå... <3 Endret 14. oktober 2012 av SLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå