Sheldon C Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 absolutt, han vil bli utsatt for enorme belastninger Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Mest sannsynlig ganske lite for å minske luftmotstand. Vet ikke hvordan GoPro kameraer takler den kulden og det trykket som er der oppe. Har sikkert noe ekstra spesielt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det vil jeg tro. Ingen som vet helt hva som blir til og skje. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hvor lenge er det igjen nå? Hva er de største farene og utfordringene ved stuntet? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Fult mulig. Synes det ser ut som den går rett opp dog. Tsjuden: Var snakk om noe om han kom ut av "balanse" og begynte å snurre rundt. Han hadde jo over 200km/t i "bakkefart" for litt siden.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Det sto nå nettopp at han hadde 27 km/t. Endret 14. oktober 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Går "sakte" oppover. Jeg sykler fortere enn 18 km/t. Ikke rett opp ^^ Gjør strengt tatt ikke Felix heller. Han er faktisk på vei østover mot Norge. Nå er han ihvertfall på vei mot sør. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Dette er fryktelig spennende nå! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Angående kamera NASA er involvert her, han har sikker fått lånt noe spesialutstyr som tåler det meste. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Virker som han har 6 kameraer.. vet ikke jeg, men se her; 2 på ryggen, 2 på hvert kne.. See? 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Kom gjerne med oppdateringer om hva som skjer her. Jeg får meg ikke inn på verken VG eller noen andre sider om dette. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 2/3 unnagjort. Ca 40 minutter til hopp Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Kom gjerne med oppdateringer om hva som skjer her. Jeg får meg ikke inn på verken VG eller noen andre sider om dette. se her Endret 14. oktober 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hvor lenge er det igjen nå? Hva er de største farene og utfordringene ved stuntet? Farligste var vel helt på begynnelsen da han ikke hadde hatt nok tid til å utløse fallskjermen om noe gikk galt med ballongen. Med det sagt, det er ingenting som er ufarlig ved dette. Mannen er syk. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Kom gjerne med oppdateringer om hva som skjer her. Jeg får meg ikke inn på verken VG eller noen andre sider om dette. Gå hit: http://www.youtube.com/user/redbull?feature=watch, PAUSE videoen. Se på høyre side. Der står live info om fart, hvor han befinner seg osv. Kom gjerne med oppdateringer om hva som skjer her. Jeg får meg ikke inn på verken VG eller noen andre sider om dette. se her Bedre å gå på Youtube sia deres.. Der står det mye live info: http://www.youtube.com/user/redbull?feature=watch Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det sto nå nettopp at han hadde 27 km/t. Vinden har forskjellig hastighet alt etter hvor i atmosfæren han er.. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det sto nå nettopp at han hadde 27 km/t. Vinden har forskjellig hastighet alt etter hvor i atmosfæren han er.. Nå er han i stratosfæren Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det sto nå nettopp at han hadde 27 km/t. Vinden har forskjellig hastighet alt etter hvor i atmosfæren han er.. Nå er han i stratosfæren Nå gikk det nettopp opp for meg at det heter Red Bull Stratos fordi han skal hoppe fra "Stratos".. Ikke sjokoladen Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Er det Red Bull ansatte som sitter foran PC-skjermene, eller er det andre eksperter innenfor feltet? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det sto nå nettopp at han hadde 27 km/t. Vinden har forskjellig hastighet alt etter hvor i atmosfæren han er.. Nå er han i stratosfæren Nå gikk det nettopp opp for meg at det heter Red Bull Stratos fordi han skal hoppe fra "Stratos".. Ikke sjokoladen :laugh: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå