Gå til innhold

Felix Baumgartner's forsøk på å bryte lydmuren.

Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott produksjon, man han misset vel på lengste freefall gjorde han ikke det da? Ellers er det synd at Google/Youtube ikke klarer å levere en skikkelig tjeneste når de skal vise ting som dette.

I'm going to call pebcak, fungerte utmerket på 720p her.

Slet hele vegen og fikk flere meldinger om at "noe hadde gått feil" Ikke klarer de å respektere valget mitt på kvalitet heller, satte ned kvaliteten til 240p for å i det minste få en ok opplevelse, men Youtube fortsatte å flytte den opp til 480p.
Lenke til kommentar

Flott produksjon, man han misset vel på lengste freefall gjorde han ikke det da? Ellers er det synd at Google/Youtube ikke klarer å levere en skikkelig tjeneste når de skal vise ting som dette.

Jeg rulla på 1080p hele tiden... Linjen din som ikke er bra nok maybe?

Har sittet og sett på Twitch.tv i 720p hele helga, men uansett så er det verste at Youtube ikke klarer å respektere det når jeg manuelt setter kvaliteten til 240p, det er rett og slett latterlig. Nei, de trenger nok en GunRun i Youtube.

Lenke til kommentar
Jeg rulla på 1080p hele tiden... Linjen din som ikke er bra nok maybe?

Jeg har fibernett med 60/60, slet litt på 1080p, 720p var greit frem til han landet, da slet streamen litt. Ble pauset her og der.

Så denne på Twitter nå nettopp:

"Congratulations to @FelixBaumgart for all the records he broke! I have one question though, how do you fit your massive balls in your suit?"

• Liker 3
Lenke til kommentar

Så denne på Twitter nå nettopp:

"Congratulations to @FelixBaumgart for all the records he broke! I have one question though, how do you fit your massive balls in your suit?"

Dagens, om ikke årets!

Et spørsmål til dere som har fulgt nøye med, er det sagt når sånn ca de legger ut hoppet i fra hjelmkameraet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...