Sheldon C Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Skuffet, de filma jo ikke fra drakta hans når han hoppa. Var liksom det jeg har sitti og venta på. Det får vi se senere, kun opptak på kameraene på kroppen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Kan man se hoppet i reprise en plass? Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Flott produksjon, man han misset vel på lengste freefall gjorde han ikke det da? Ellers er det synd at Google/Youtube ikke klarer å levere en skikkelig tjeneste når de skal vise ting som dette. I'm going to call pebcak, fungerte utmerket på 720p her. Slet hele vegen og fikk flere meldinger om at "noe hadde gått feil" Ikke klarer de å respektere valget mitt på kvalitet heller, satte ned kvaliteten til 240p for å i det minste få en ok opplevelse, men Youtube fortsatte å flytte den opp til 480p. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Flott produksjon, man han misset vel på lengste freefall gjorde han ikke det da? Ellers er det synd at Google/Youtube ikke klarer å levere en skikkelig tjeneste når de skal vise ting som dette. Jeg rulla på 1080p hele tiden... Linjen din som ikke er bra nok maybe? Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Vil anta at filmen fra drakten ikke streames live, så vi får nok se den senere! Gratulerer til felix! For en prestasjon! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Kan man se hoppet i reprise en plass? Kommer på Red Bull så kjapt som mulig! Blir spennende å se hjelmkamera klippene !!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Noen som vet hvor i landet han landet? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg er glad for at jeg så livesendinga! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Kan man se hoppet i reprise en plass? http://www.vgtv.no/#!id=57016&index=10 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ikke så spennende som jeg hadde håpet på. Alt for lite info under fallet. Fikk bare noen sekunder med hastighet osv. Det tøffeste var deffinitivt da han hoppet ut. Fy for en akselerasjon! enig. Var litt skremmende da han snurret rundt. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Kan man se hoppet i reprise en plass? Bare å spole tilbake http://live.dagbladet.no/studio/rekordhoppet Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Flott produksjon, man han misset vel på lengste freefall gjorde han ikke det da? Ellers er det synd at Google/Youtube ikke klarer å levere en skikkelig tjeneste når de skal vise ting som dette. Jeg rulla på 1080p hele tiden... Linjen din som ikke er bra nok maybe? Har sittet og sett på Twitch.tv i 720p hele helga, men uansett så er det verste at Youtube ikke klarer å respektere det når jeg manuelt setter kvaliteten til 240p, det er rett og slett latterlig. Nei, de trenger nok en GunRun i Youtube. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg hadde kun problemer på youtube på slutten, etter at han landet 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Noen som vet hvor i landet han landet? ØST - NEW MEXICO, like ved der han gikk opp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Dagbladet våger seg med brøt lydmuren uten noe bekreftet andre steder? Det kan ikke bli bekreftet før om noen dager. Vitenskapsfolk skal analysere hoppet nøye. Ikke uvant Dagbladet det der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Blir spennende å høre pressekonferansen etterpå. Håper Felix klarer å bli med på den. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg rulla på 1080p hele tiden... Linjen din som ikke er bra nok maybe? Jeg har fibernett med 60/60, slet litt på 1080p, 720p var greit frem til han landet, da slet streamen litt. Ble pauset her og der. Så denne på Twitter nå nettopp: "Congratulations to @FelixBaumgart for all the records he broke! I have one question though, how do you fit your massive balls in your suit?" 3 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Så denne på Twitter nå nettopp: "Congratulations to @FelixBaumgart for all the records he broke! I have one question though, how do you fit your massive balls in your suit?" Dagens, om ikke årets! Et spørsmål til dere som har fulgt nøye med, er det sagt når sånn ca de legger ut hoppet i fra hjelmkameraet? Lenke til kommentar
Populært innlegg Anvlaibar Skrevet 14. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. oktober 2012 Litt kult. 11 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Tror pressekonferansen begynner nå. http://www.redbullstratos.com/live/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå