Selvin Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Hei! PCen er forsåvidt kjapp som juling etter å ha fått inn en SSD-disk, men etter at jeg logger inn og skrivebordet kommer opp, laster den inn noen prosesserer, også stopper alt opp i kanskje fire minutter. Ingen programmer vil starte, alt "henger" seg. Er mulig å klikke rundt med musa i start-meny, min datamaskin osv. Nede i hjørnet viser statusbaren at den står og kobler til nettverket. Det kommer opp en sånn blå sirkel, også står den bare og surrer og går helt til den plutselig klarer å karre seg videre. Det samme skjer om jeg tar ut USB-dongle, da står den også og stanger. CPU-bruk er på 1%. Noen som har peil på hvor feilen kan ligge? Prøvd å skru av alle startup-programmer, til ingen nytte Endret 14. oktober 2012 av Selvin Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Har sett forslag om å åpne MSCONFIG, deretter gå på Services, og se på hvilke av de som står som "Starting". Problemet er at jeg klarer ikke åpne MSCONFIG siden alt henger seg, får det opp når problemet har løst seg. Kan også nevne at alt fungerer fint i sikkerhetsmodus. Endret 14. oktober 2012 av Selvin Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Formater . ta en ''clean'' install av windows nytter hver gang! ;D Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Joda, det er en mulighet, absolutt. Er bare så sykt ork, gjorde dette for en uke siden, problemet kom rett etter at jeg gjorde det! Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Joda, det er en mulighet, absolutt. Er bare så sykt ork, gjorde dette for en uke siden, problemet kom rett etter at jeg gjorde det! ahh i see prøvd å slette partisjonene totalt, å deretter sette de opp på nytt ? btw list opp maskinvaren din, en firmware update på ssd disken kan være ideel! prøvd det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå