Redaksjonen. Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Acers nye toppultrabook Aspire S7 gir et solid førsteinntrykk. En smekker bærbar som liker å bli tatt på Lenke til kommentar
Håvardlauvehansen Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 13 tommeren + eksternt grafikkkort via thunderbolt = elsk. Spørs ikke om dette blir min neste laptop. Touch i tillegg gjør bare herligheten enda bedre. 2 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Se der ja, endelig en annen enn Asus og Samsung som kan lage ultrabooks. Men jeg kommer nok til å beholde min SSD-konverterte UX32VD. Matt fullhd ips, i7 og dedikert grafikk er jo greit i en tynn ultrabook. Kan jo game BF3, Diablo III, etc. Men kjekt at man nå endelig ser en ultrabook med thunderbolt :-) 1 Lenke til kommentar
Eirrun Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ser jo ganske nice ut! Men synes ultrabookene er blitt litt overpriset, er vel prisen vi må betale for den nye moten. Hadde heller tatt en ekstra USB-port istedenfor Thunderbolt. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Denne så veldig fristende ut. Har aldri vært kjempefan av Acer, men dette så lovende ut. Jeg som er blind eller står det ikke noe om vekten? Endret 14. oktober 2012 av Bibow 1 Lenke til kommentar
TheTaurex Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 bare jeg som syntes tittelen hørtes litt feil ut? Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 VGA adapter med i prisen er service! Bra Acer! Ellers aplauderer jeg den gode skjermen. Jeg liker det jeg ser! Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hadde heller tatt en ekstra USB-port istedenfor Thunderbolt.Nei takk. Lenke til kommentar
Håvardlauvehansen Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ser jo ganske nice ut! Men synes ultrabookene er blitt litt overpriset, er vel prisen vi må betale for den nye moten. Hadde heller tatt en ekstra USB-port istedenfor Thunderbolt. Med thunderbolt kan du jo bare legge til flere USB-porter hvis du vil. Alt funker via PCIe funker via thunderbolt. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Asus har heller ikke glemt pekeplaten eller tastaturet på Aspire S7 Asus og Aspire er vel to navn som ikke pleier å være i samme setning? Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Asus har heller ikke glemt pekeplaten eller tastaturet på Aspire S7 Asus og Aspire er vel to navn som ikke pleier å være i samme setning? Auda! Har fikset! 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Noen som vet om det vil være tredje generasjons Ivy Bridge prosessor i denne? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ivy Brigde har bare en generasjon, men Ivy Brigde kalles også i3 gen3, i5 gen3 eller i7 gen3, dvs tredje generasjon Intel Core i. Så vidt jeg vet har ikke nye bærbare PC-er i dag annet enn Ivy Bridge. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg blir gal hvis jeg ser nok en 13,3" ultrabook med maks 4GB minne, når skal de skjønne at det finnes folk som gjør mer enn å surfe på vg.no? For øvrig stiller jeg meg skeptisk til nyttverdien av touchskjermen, Dell XPS 12.5 sin løsning ser mer smidig ut for å få "tablet" og laptop i samme enhet uten å måtte drasse rundt på løst keyboard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå