HulkHaugen Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Dama sin 4S maser om oppdatering til iOS6, og vi har prøvd flere ganger via OTA, og får lastet den ned og startet installasjonen. Men etter en stund kommer det en melding om at det oppsto en feil under oppdateringen, og ingenting skjer. Kan nevnes at det er snakk om en jailbreaket telefon, Versjon 5.1.1 (9B206) og modell MD235KN. Er litt n00b når det gjelder iProdukter og Apple, men har prøvd å google på dette uten å finne noen vettuge svar. Hadde vært mye enklere med en konkret feilmelding...tror jeg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Plugg til itunes. Ta sikkerhetskopi, velg gjenopprett. Etter at den er oppdatert så legger dere inn sikkerhetskopien når anvist. Lenge siden jeg jailbreaket men det bør gå. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Ok, når her jeg omsider klart å få tatt en gjenoppretting og oppdatering etter mye googling og tenkting. (Trodde Apple skulle være så enkelt). Under startup wizard blir jeg bedt om å fylle inn Apple ID og passord. Her er det tydligvis snakk om et nickname brukernavn. Etter det fyller jeg inn fødselsdato, og så blir jeg bedt om Apple ID, som i motsetning til Apple ID fra tidligere, denne gangen må være en e-post adresse. Jeg får beskjed om at denne adressen allerede er i bruk, og blir henvist til iforgot.apple.com. Jeg får jeg resatte passordet, men det har egentlig ikke så mye å si. Jeg får kun opp ett felt der jeg skal fylle inn brukernavn, og ingen felt til å fylle inn passord. WTF?!?!? Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Apple ID er alltid e-post-adressen. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Tydeligvis ikke, da eneste måten å komme forbi det på var brukernavn (ikke e-post), og det sto spesifisert kun ved den andre anledningen at det skulle være en e-post adresse. Prøvde alle tenkelige kombinasjoner av brukernavn og passord, skiftet passord på iforgot.apple.com, men fikk ikke logget meg inn med rette e-postadresse. Til slutt brukte jeg en alternativ e-post adresse, og da gikk det. Men nå har hun altså byttet e-post de to siste gangene hun har oppdatert. syntes det er så rart når brukernavn/passord blir godtatt og samsvarer med det som er oppgitt på hennes apple konto, men allikevel får beskjed om at det er i bruk, er jo ikke det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå