buffy88 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 hadde tenkt å prøve meg på bildeoverføring og kanskje begynne å lage noen julegaver:) men på alle sider jeg finner om bildeoverføring står det bruk laserskriver til å printe ut et bilde du vil bruke.. betyr det at jeg ikke kan bruke en blekkskriver?? noen som har prøvd å bruke en blekkskriver før?? hvordan ble resultatet?? Lenke til kommentar
bildefiks.no Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 du skriver bildeoverføring, mener du da å sende bilder til andre? en bruker ikke laser skriver til å printe ut bilder, en bruker blekk. blekkskrivere gir de beste resultater garantert. trykk, kjemisk eller laser kan ikke måle seg med en skikkelig blekkskriver. Og hva er en skikkelig blekkskriver? En kan kjøpe skrivere opp mot 100 000, såkalte "plottere", men en epson skriver til noen tusen, canon osv gir bra kvalitet til ned mot 1000-lappen Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 du skriver bildeoverføring, mener du da å sende bilder til andre? en bruker ikke laser skriver til å printe ut bilder, en bruker blekk. blekkskrivere gir de beste resultater garantert. trykk, kjemisk eller laser kan ikke måle seg med en skikkelig blekkskriver. Og hva er en skikkelig blekkskriver? En kan kjøpe skrivere opp mot 100 000, såkalte "plottere", men en epson skriver til noen tusen, canon osv gir bra kvalitet til ned mot 1000-lappen jeg mener å overføre et bilde til en tre overflate noe lignende til decoupage.. ligger videoer av det på youtube.. men der bruker de laserskriver... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hei. Du må bruke laserskriver. vil ikke fungere i det heletatt med vanlig blekk. Har gjort litt selv, fungerer veldig bra med laser.. 1 Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Hei. Du må bruke laserskriver. vil ikke fungere i det heletatt med vanlig blekk. Har gjort litt selv, fungerer veldig bra med laser.. oki takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå