Dmitrij Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Er det særlig bra at jeg får strøm i meg når jeg tar på glasset på skjermen min? det er ikke stor styrke, men jeg kjenner at det er strøm. er det bare jeg som er unormal? jeg fikk en kamerat til å se om ha kjente noe når jeg gjorde det, men han kjente ingenting. kan det ha med at jeg ikke har jordet kontakt på rommet mitt? Lenke til kommentar
B1ackBoX Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 lol Hørt om statisk elektrisitet? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 trenger ikke være statisk elektrisitet... er du sikker på at du ikke er borti noe annet samtidig, som pc kabbis f.ex? står en tv på et lite kjøleskap her også, og hvis man er borti en blank list oppå tv'en og samtidig tar på tv skjermen får man litt strøm i seg, ikke stor styrke det heller, som du sa... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 når jeg tar på glasset på skjermen min? trenger ikke være statisk elektrisitet 2 øre til den som ser mangelen på logikk her..... De som fulgte med på folkeskolen burde ha fått med seg at glass er en veldig god isolator. :wink: Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hos faren min fikk jeg strøm (støt) i meg når jeg tok på sjermen. Hans problem var at kontakten ikke var jordet :-) Lenke til kommentar
Dmitrij Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 kan det ha med at jeg ikke har jordet kontakt på rommet mitt? Jeg kjenner det samme når jeg tar på micpluggen på lydkortet mitt (Hercules Gametheater xp 6.1). følelsen er ikke lik vanlig statisk elektrisitet (som i tv'n) Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 jeg har oxo kjent sånn strøm, men det var vel fordi PC'en ikke var tilkoblet jord. Lenke til kommentar
Dmitrij Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 det er vel derfor ja.. synn at det ikke er jording på rommet mitt da.... gruble gruble Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 når jeg tar på glasset på skjermen min? trenger ikke være statisk elektrisitet 2 øre til den som ser mangelen på logikk her..... De som fulgte med på folkeskolen burde ha fått med seg at glass er en veldig god isolator. :wink: Det kan ikke ha noe med at de ikke har gått på folkehøyskolen da? BTW, hørt om å avmagnetisere kjermen? er egen knapp til det på de litt nyere! (Degauss) Kan være at dette bygger seg opp, og kan kjennes ut som strøm! Lenke til kommentar
Dmitrij Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Jeg kjenner det samme når jeg tar på micpluggen på lydkortet mitt (Hercules Gametheater xp 6.1). Lenke til kommentar
Dmitrij Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 men uansett hjelper det ikke med avmagnetiserin av skjermen Lenke til kommentar
Dmitrij Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 sorry dobbelpost Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 men uansett hjelper det ikke med avmagnetiserin av skjermen OK! men uansett hjelper det ikke med avmagnetiserin av skjermen OK! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 [.... avmagnetisere kjermen? ... Kan være at dette bygger seg opp, og kan kjennes ut som strøm! Er visst mye folk totalt blottet for fysikk kunnskaper her. (rister oppgitt på hodet) Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Det kan ikke ha noe med at de ikke har gått på folkehøyskolen da? Det er vel en vesentlig forskjell på folkeskole og folkehøyskole da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå