r2d290 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Oppretter denne, så jeg kan rapportere den, så Latias kan se rapporten. Tror ikke egne rapporter dukker opp hos han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Aktiverte appen etter at du hadde rapportert. Rapporter dette innlegget er du snill. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Waiting for reply... Aktiverte appen etter at du hadde rapportert. Rapporter dette innlegget er du snill. Er du deppa? Jeg lurer på hva Konkulf og -Olsen- tenker om oss Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Æsj. Har skrudd på alt som er å skru på, men det fungerer ikke. Søppel-app. God natt. Aktiverte appen etter at du hadde rapportert. Rapporter dette innlegget er du snill. Er du deppa? Sånn heeelt ærlig? Mhm. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 God natt =) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg lurer på hva Konkulf og -Olsen- tenker om oss Denne tråden har mest views atm. Scaaary. De tenker vel "er det sånn de udødelige tilbringer natten sin ja". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå