Shrek420 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hør på noe musikk samtidig som du spiller, til og med amnesia er som en tur i parken med litt musikk i bakgrunnen Lenke til kommentar
technicality Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Spill med høytalere istedenfor headphones Press grensene til du har blitt immun, ved å se på horror,spill skumle spill osv Skru av lyden totalt Gi opp og finn deg andre ikke skumle spill Spill med ryggen mot veggen Juster innstillingene på skjermen slik at alt blir lysere Juster lyden på effekter ned til minimalt slik at det ikke blir for høye brøl Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Finn deg et annet spill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 PC du spiller på? Da kan du jo modde livskiten ut av spillet. Så en tidlig mod som bytta ut alle edderkoppene med bjørner fordi en fyr hadde arachnophobia. Bør ikke være så vanskelig å finne en mod som forvandler alt det skumle til MLP eller noe slikt. Det finnes nok Derp bronys der ute Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Kompis. Du har en fantastisk evne til å leve deg inn i spill. Du burde være happy for den egenskapen. Høres veldig gøy ut. Det er rimelig sjelden jeg opplever å skvette nå for tiden, og må si det er noe som hadde vært gøy å oppleve litt oftere igjen. Hvis du ikke vil at det skal skje så får du vurdere om det er sånne spill du bør spille. Men nesten alle rpger har mye korridorer å forsere. 3 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Dette minner meg om min edderkop fobi som ofte har blitt et problem i spill (minecraft inkludert). måten jeg kommer over denne frykten er å finne den mest effektive måten å drepe dem på uten å trenge å komme i særlig nærkontakt med dem. Over en lengere periode har jeg bare blitt vandt til dem og kan lett gå opp meele mot edderkopper i både skyrim og minecraft. Men folk her har et godt poeng når det kommer til innlevelse, ta slender f.eks, et spill som burde skremme deg om du er litt jumpy. Jeg er jo rimelig jumpy av meg men ble ikke skremt av slender i det hele tatt fordi at jeg holdt en konversasjon gående på siden, og jeg innså at slender alltid var bak meg. kort oppsummering: se for deg worst case scenario så du slipper å bli overrasket, effektiviser dine metoder for å gjøre det mer overkommelig og ta en realitycheck, hva er oddsene for at de har kommet til live for å ta deg irl? Endret 18. oktober 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) hva er oddsene for at de har kommet til live for å ta deg irl? Ganske store, det har hoppet ein drage ut av skjermen min engang, nå sitter den i garasjen og naboen lurer stadig på hvor brølene kommer fra Neida, eg skjønner poenget ditt. Beste måten å overvinne frykten er å møte det du frykter om igjen og om igjen heilt til du blir vandt til det. Faktisk så blir eg meir redd når eg går inni smale og trange ganger i Minecraft enn i Skyrim, tror det kan skyldes klaustrofobi. Eg føler meg veldig utrygg når eg går der, det føles som om noen kan sprette fram bak meg fra ingensteds i soverommet mitt, selv om eg veit at det ikkje er mulig. Eg begynner å svette som ein gris og går inni creative mode for å komme meg til overflaten så fort som mulig. Det er ikkje noe gøy å ha det sånn når eg spiller Minecraft, alle verdifulle tingene finner eg jo under jorda. Endret 18. oktober 2012 av maxie526 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Minecraft er skumlere enn Skyrim, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg husker første gang jeg spillte Ocarina of Time, jeg elsket og vere ute men hver gang jeg måtte ta en dungeon for og komme meg videre ble jeg en smule deppa, Det var litt skummelt, men mere den depresive musikken og mørke forlatte plasser som var turnoff for meg, men senere lerte jeg meg og sette pris på dungeons, men liker bedre og vere ute i det grønne på hvert spill. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Maxie526 vær glad for at du har evnen til å leve deg så mye inn i spill! Det gjør jo opplevelsen så mye mer givende. 1 Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Denne tråden ga ganske godt lesestoff. Kjenner forsåvidt litt til problemet selv, jeg rykker til som bare f hvis jeg ikke hører en fiende som plutselig er helt opp i ansiktet mitt. Føler allikevel at det er givende i skyrim og bare kunne knuse til fienden som nettopp skremte deg med en warhammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå