Sheldon C Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Har Golf VI og ønsker å anskaffe et reservehjul, føler meg ikke komfortabel å kun kjøre med tetningsmasse/kompressor. Møller ga meg et horribelt pristilbud, de forlanger 3700,- for et plassbesparende reservehjul som passer ned i hjjulbrønnen i bagasjerom. Noen som vet hvor man kan få tak i et slik hjul til en litt mere billig penge...max 1000,- ? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Plassbesparende vil du vel ikke ha? Sånn maks 40kmt - trillebårhjul? Har ekte reservedekk og med vinterdekk på. Bytter på vinteren så kjører du over dovre med ett sommerdekk så er du ute å kjører. Motsatt gjør ikke noe. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg vil ha plassbesparende. Bagasjerommet i Golfen er begrenset og et 205 sommerdekk ruver for mye i hjulbrønnen i bagasjerommet. Skal jeg på langtur over Dovre så kan jeg helller legge i et skikkelig hjul. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Da har du vel ikke jekk heller? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Joda, jeg har ikke trådt inn i latskapens rekker....jeg skifter hjul selv to ganger i året. Jekk er vel standardutstyr på alle biler. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Mener at jeg leste at nye biler presser vekten ned ved å ikke legge med noe hjul eller jekk. http://m.bil.aftenposten.no/bil/Fa-nye-biler-har-reservehjul-11875.html Det er vel ikke noe magisk med selve hjulet , så det må vel neppe kjøpes av møller. Vet ikke hvor man kjøper, hadde tippet tevo dekk , dekk1 og de som selger selve dekkene kunne skaffe. Eller en annen bilforhandler. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Ville ha sjekket i bagasjerommet på en tilsvarende bil på et huggeri 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå