Skogslik Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Jeg opplever noe tull med høyttalerene mine når jeg skal spille av kassetter: Det kommer en ganske høy durelyd i den ene høyttaleren, mens i den andre kommer det normal lyd som spilles av. Kassett spilleren er koblet på tape inngangen på forsterkeren. Merker ikke noe til dette ved avspilling av vinyl og cd. Noen som kan ha noe forslag? Endret 13. oktober 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Nå har ikke jeg mye greie på lyd osv. men kan det være noe elektisk/magnetisk støy? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Det er jo mulig, men nå kan jeg veldig lite selv så aner ikke hva det skulle komme av. Fungerte helt som normalt sist jeg brukte den, noen dager siden. Endret 13. oktober 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Rens lesehodene i spilleren. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Fungerte helt fint dagen etter, aner ikke hva som kan ha gjort det. Håper det ikke kommer tilbake. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Og der var lyden tilbake :/ Men nå har jeg funnet ut at det er den røde RCA utgangen på kassettspilleren som er der lyden kommer fra, den hvite er helt fin. Noen grunn til at dette bare begynner og skje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå