Lackadaisical Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Heisann. Skal kjøpe weightgainer, denne her http://gymgrossisten...ltra-mass-45-kg (sikkert en større pakke hvis det er mulig), det jeg lurer på er hvor jeg får kjøpt det i Oslo, og hva er prisforskjellen mellom Oslo og Sverige? Nei, eg fant ikkje frem med google. Takker på forhånd! Endret 13. oktober 2012 av Lackadaisical Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Gainer er gainer. Rent proteinpulver og karb blandet selv eller ferdigblandet. Jeg bruker denne http://myrevolution....mocca-chocolate Men skal proteinet bestå av isolater og fettet være lavt koster det penger. Forskjellene er stort sett om proteinet består av konsentrat eller isolat. Man får hva man betaler for. I den du linker sår myseproteinkonsentrat først, og da er det mest av det. Tåler du laktosen så er det et godt valg. Endret 13. oktober 2012 av War 1 Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Gainer er gainer. Rent proteinpulver og karb blandet selv eller ferdigblandet. Jeg bruker denne http://myrevolution....mocca-chocolate Men skal proteinet bestå av isolater og fettet være lavt koster det penger. Forskjellene er stort sett om proteinet består av konsentrat eller isolat. Man får hva man betaler for. I den du linker sår myseproteinkonsentrat først, og da er det mest av det. Tåler du laktosen så er det et godt valg. Takk, da er det over til mitt andre spørsmål: hvor stor er prisforskjellen mellom Norge og Sverige når det gjelder tilskudd? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Bestille / dra dit koster mer en det smaker , med mindre du er der uansett. Du skal vel ikke opp i vekt i 2 mnd bare, dette er vel noe du kommer til å bruke 2-3 år + og et fast sted i norge er ikke så dumt da. Da kan du også bygge opp fri frakt/ og rabatter. De fleste lokale gym selger også i betjeningstiden. 1 Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Det er vel nettopp det at eg hadde tenkte å øvelseskjøre til Sverige, og da kan jeg like greit vente litt og kjøpe det der. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ja ikke bare er prisen lavere, men svenske krona hjelper jo til. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Heisann. Skal kjøpe weightgainer, denne her http://gymgrossisten...ltra-mass-45-kg (sikkert en større pakke hvis det er mulig), det jeg lurer på er hvor jeg får kjøpt det i Oslo, og hva er prisforskjellen mellom Oslo og Sverige? Nei, eg fant ikkje frem med google. Takker på forhånd! Husk at du ikke automatisk vil gå opp i vekt av å bruke gainer. Du må få i deg nok kalorier per dag. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Veier du 70kg og spiser 2300 kcal gainer hver eneste dag vil du veie 70kg om et år også. Så ja 1+ over. http://www.norkost.no/products/activate-pro-blend-4x3kilo-bulkpakke?utm_source=ProBlendEspen&utm_medium=banner&utm_campaign=Fitnessbloggen Med proteinpulver kan du tilsette karb bare. Karb koster lite / 190kr for 4kg osv. Endret 13. oktober 2012 av War 1 Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Jepp, takker for svarene, og jeg kommer jo til å spise mer enn jeg vanligvis gjør i tillegg til å ta gainer. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Husk at hvis man spiser gainer uten å trene tilstrekkelig så bygger man opp fettdepotene sine i raskt tempo. Gainer er tilpasset de som trener så hardt at de har problemer med å få i seg mer enn man forbruker. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Du mener at man lagrer fett om han spiser mer en kroppen benytter. Det stemmer uansett hva det er. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Du mener at man lagrer fett om han spiser mer en kroppen benytter. Det stemmer uansett hva det er. Nei. Matens sammensetning har _mye_ større betydning enn mengden av den. Karbohydrater i kosten utløser insulin som er et hormon som setter kroppen i lagringsmodus. Musklaturen fylles først med glykogen og fettdepotene fylles videre med fett. Man blir fort sulten igjen av slik kost, og blir overvektig om man ikke trener og forbruker overskuddsenergien. Fett i kosten utløser ikke insulin, og lavt nivå av insulin setter kroppen i forbruksmodus. Fettdepotene forbrukes og energiforbruket går opp. Man blir varmere og holder seg mett lengre og blir slankere som bevis for dette. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Om du ikke kan mer en dette så burde du kanskje ikke poste så mye. Om man bruker 2000 kcal på en dag så vil man ikke gå opp et gram om man spiser kun karb for 2000kcal. Hva kroppen bruker er termisk effekt / TEF 1 gram protein bruker kroppen 25% av kaloriene i grammet for å ta opp/ bruke. På karbohydrater er det 6-7% og fett ned i 2-3%. Det du kommer med er tankegangen til de som ser seg blind på lavkarbo. De kan spise "hva de vil" så lenge det er fett og protein. Det er bare å lure seg selv, det som skjer er at de spsier mer fett og blir mett og ut av ren flaks spiser de mindre. Men det føles kanskje som de kan spise hva de vil. Det ikke sånn at kroppen lagrer energien i form av fett som blir liggende på kroppen pga insulinen, det er først om det er et kcal-overskudd. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå