Freakydexter Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 I går mast jeg xboxen i gulvet å etter det så jeg en ripe på fifa 13 ikke xbox som ble ødelagt altså men når jeg tar fifa inni går den da til jeg kommer til menyen å skal presse "press start" da kommer det opp this disc is unreadable 1. clean the disc with a soft cloth. 2 . restart the console Har tatt xboxen av å på misnt 10 ganger tatt vann på 1 gangen etter det da funka spillet men når jeg tok xboxen av å på igjen da funket det ikke lengre prøvde mye etter det å men funka ikke. prøvd med andre spill funker !!! HVA SKJER!?!?! (( Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Du har fått ripe i platen, som gjør den uleselig. Det finnes diverse metoder for å prøve å reparere platen, men forbered deg på det verste. Lenke til kommentar
Freakydexter Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Du har fått ripe i platen, som gjør den uleselig. Det finnes diverse metoder for å prøve å reparere platen, men forbered deg på det verste. Jammen det kommer jo opp fifa 13 på de andre så kommer det ikke op en drit. å platen ikke vil snurre. men hvordan fixer jeg KJøpte fifa for 4 dager siden Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Må ærlig innrømme at jeg ikke helt forstår hva du prøver å si.. Enten er platen ødelagt, kan prøve å fikse det me å pusse forsiktig med skuremiddel og en klut, men jeg tar ingen annsvar for om du ødelegger platen enda mer. Hvis det er xbox'en som er problemet, så har nok cd-rom en i den tatt kveld etter å ha blitt mistet i gulvet. Hva er det du har tatt vann på? Elektronikk og vann er ikke noe bra kombinasjon. Lenke til kommentar
Freakydexter Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Må ærlig innrømme at jeg ikke helt forstår hva du prøver å si.. Enten er platen ødelagt, kan prøve å fikse det me å pusse forsiktig med skuremiddel og en klut, men jeg tar ingen annsvar for om du ødelegger platen enda mer. Hvis det er xbox'en som er problemet, så har nok cd-rom en i den tatt kveld etter å ha blitt mistet i gulvet. Hva er det du har tatt vann på? Elektronikk og vann er ikke noe bra kombinasjon. joo første gangen jeg tokk vann på cden så kom jeg innpå spillet etter mange forsøk å ta ut å inn disken. men ikke etterpå.. som sagt mw2 funker jo. å kommer innpå selvespillet men den bare fucker seg opp. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Er det bare fifa 13 du har problemer med?? Da er det ganske sikkert fordi du har fått en ripe i det som du sier. Grunnen til at du kan få det til å lese noen ganger, er nok fordi den klarer å lese "gjennom" ripa en gang i blandt. At spille starter og du ser fifa 13 logoen betyr bare at den delen av plata ikke er berørt av ripa, derfor leser den fint det Nye spill bør innstalleres til hdd, og hadde du gjort det, så hadde du mest sannsynlig sluppet dette problemet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå