Occi Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hei, Jeg får ikke fjernet en VPN-tilkobling lagt til ved hjelp av en rimelig standard .pbk-fil. Tilkoblingen fungerer fint, men tilsynelatende gjør Windows alt den klarer for å unngå at jeg fjerner tilkoblingen igjen. Får heller ikke koblet fra. VPN-tilkoblingen er synlig under "Active networks" i Network and Sharing Center Det går ikke an å klikke på den for å slette den, og ved å klikke på 'connect or disconnect' får jeg opp en meny som heller ikke lar meg gjør noenting. Den er ikke synlig under 'Change Adapter Settings. Via. å trykke på "Work Network" som jeg har definert VPNen er det noe som heter "Merge or Delete Network Locations". Her er delete-knappen grået ut. Tilkoblingen vises ikke under connections i Internet Options. Det ligger ingenting i C:\Users\%UserName%\AppData\Roaming\Microsoft\Network\Connections\rasphone.pbk Faktisk finner jeg ikke spor av VPNen noen andre steder enn i Network and Sharing Center. Det er mye mulig den blir borte etter reboot, men jeg vil helst ha en mulighet for å koble fra og mulighet for å slette nettverk uten å måtte restarte PCen.. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Vel, shit. Måtte kjøre samme fil igjen så kan du disconnecte. Kan ikke fatte og begripe at det ikke er mulig å disconnecte via network connections (adapter settings) eller network center. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå