Erling E. Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Eventyr finner ingen ende i Neverwinter Nights takket være spillets støtte for brukerskapte spillmoduler. Og selv om spillernes egen kreativiet lett kan settes høyt i kurs, er det ingenting som når opp til de samme høydene som offisielle tilleggspakker gjør. Heldigvis er derfor Shadows of Undrentide en solid opplevelse. Les hele omtalen Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det er en solid utvidelse ja. En av de beste utvidelsene som har komt ut i det siste, etter min mening. Go NeverWinter! Flott spill. Ikke mer å si. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg er nysgjerrig. Hvilke(n) Prestige Class(es) har dere vært? Athelas Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Harper. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Er Shadowdancer selv. Å spille som Druid gjennom NWN (orig.) er en av de mest blodfattige spilleopplevelsene mine ever... Dual Wielding Shadowdancer = Sneak Attack Galore = Noen du helst ikke vil møte i en mørk bakgate...!!! Athelas Lenke til kommentar
Donaldoni Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg spiller selv denne tilleggspakken, men jeg opplever veldig mye krasjing i spillet etter at jeg installerte det. NWN var bunnsolid, men etter at jeg installerte SoU, så vil spillet krasje hos meg, etter 10 minutter, en halvtime eller kanskje så lenge som 50 minutter. Andre som har opplevd det samme? Har et Geforce2 skjermkort, AMD Thunderbird 1,4GHz med 768 MB SDRAM. Bruker de nyeste NVidia driverne, og har prøvd å tweake alt jeg har maktet, men det hjelper ikke. Noen tips på å fikse dette? Har sjekket de offisielle SoU forumene også, ser de har store problemer med ATI sine skjermkort, men ikke mitt. Begynner kanskje å bli på tide å oppgradere det? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hmm. Ikke lett å si. Du kan jo prøve å re-installere det, evt. prøve å laste ned Critical Build'en fra BioWare sine hjemmesider.... Athelas Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Nå er det jo ikke mer enn en måned eller to til ekstrapakke nr.2 kommer: Hordes Of The Underdark. Der kan man ha to 'henchmen' også, får forhåpentligvis litt mer av Baldur Gate's partyfølelse. Blir nok knall uansett! Donaldoni: Det funker knall på mitt R9700 Pro, du kan jo prøve å ta ned den nyeste patchen. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Da var SoU rundet. Glimrende addon. Mens jeg til tider ble meget irritert over intetsigende hack & slash i det originale NeverWinter-modulet strålte SoU med morsomme problemer og triks. Elsket den historien der du forsvannt inn i boka, for så å få tak i det du trengte for å skrive om historien =) Og mens NwN hadde masse quests som var helt uten sammenheng, var vel nesten alt i sammenheng i SoU. Et irriterende moment med begge var desverre henchman systemet istedefor at du kan lage en skreddersydd gruppe som i Baldurs Gate. Prøvde å spille som sorcerer med han Sorcerer/Barbarian-typen som henchman. Men det var umulig å få han til å passe på meg, slik at jeg kunne mose med spells. Så en fighter ble løsningen denne gangen også... En STOR fordel var uansett at du kunne fikse på utstyret til kompisen din, slik at han/hun kunne bli kraftigere og mere brukbar. Fant noe som heter "NeverWinter Nights Connections" - http://www.neverwinterconnections.com/ - som ser meget bra ut med tanke på multiplayer. Ellers så finnes det mange "persistente" verdener, alla MMORG-spillene der ute. Stilen på det hele minner meg litt om de gode gamle MUD'ene, bare grafisk =) Mvh. S. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Men ved neste ekstrapakke er vi enda litt nærmere et helt party. (slik som i Baldurs Gate): da kan man ha to henchmen samtidig. Savner en "Løp vekk fra fiendene"- kommando. Håper den kommer i HotU. (xp2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg