medlem-240785 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hei jeg skal kjøpe pc spill, så lurer jeg på hvordan er frost bite motoren til Bf? å er det stor forskjell på bf3 å cod ? noen som har store forventninger til Warfighter = ) ? kom med innspill! Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Grafikken og spesielt lyden er mye bedre i BF3 enn COD. I COD høres det ut som alle våpen har en lyddemper, mens i BF3 er lyden mye klarere. Skygger og alt er mye bedre i BF3. BF og COD er helt forskjellige spill og begge har mange fanboys. COD er nesten bare "sikt og skyt", som en del liker, mens i BF handler det om mye mer enn bare K/D ratio. Banene er mye åpnere (med unntak av Close Quarters og Operation Metro) og større i BF enn COD. I COD låser kill streaks opp forskjellige ting, mens i BF kan alle sette seg inn i et kjøretøy, helikopter o.l. og styre det eller skyte. BF krever en del mer tenking og forskjellige typer soldater har forskjellige roller. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) De 3 spillene der er så forskjellig som du overhode får det til. Battlefield 3 vil jeg si er "best" på mange måter.. Det er så utrolig mye man kan gjøre der, alt fra fly jet, helikopter, kjøre bil, tanks og masse mer! Alt utifra hvilken spillestil du har Jeg personelig liker å fly helikopter og spille som infantri soldat. Å grafikken i BF3 er vel nesten den beste i spillverden ? COD serien er jo et rett fram skytespill.. Grafikken er som så, å ellers er spillet ganske greit. Spillet lider dog av mange problemer... Serverne er som oftest høy ping på, å ikke alltid like stabile. Er du ute etter et konkuranse spill på høyt nivå, så gå over til enten CS eller evt BF3. Men COD er jo en grei spill serie, helt grei men multiplayer delen lider som sagt en del.. Dropper å nevne problemene. MOH: Warfighter ligger vel egentlig mellom BF3 og COD. Grafikk mer lignende BF3, men selve spillet i seg selv kan på en måte sammenlignes med COD, men på en annen måte ikke. Warfighter har egentlig det samme prinsippet som COD når det kommer til multiplayer delen. Det er et veldig rett fram skyte spill, men er en del endringer i spillet. For det første, så er MOH mye mer realistisk i ALT. Skuddene går ikke RETT fram, de faller å man må sikte litt fårran en annen spiller om han springer å det er på lang avstand. Å det er veldig mange virkelighets givende virkninger når man skyter, å når forskjellige ting skjer. Lyden skal visst nok ikke være så langt ifra ekte vare. Men det er mye å si om alle disse spillene.. Warfighter kan man jo ikke si så mye om enda, med tanke på at det enda ikke er kommet ut. Beta'en har jo vært ute både på Xbox360 og PC. Men alt i alt, så ville jeg gått før BF3 først, så ventet på noen reviews av Warfighter, å evt se et par gameplay videos på youtube når spillet er kommet ut COD serien sa jeg farvell til når BF3 kom ut, å det kommer jo bare mer og mer map packs, våpen å veldig mye nytt stoff! Er du en gamer, så er det ikke bortkastet penger å invistere i BF3 pluss premium edition! Jeg selv er gørr lei BF3 nå, å ser fram til å spille MOH: Warfighter når det kommer ut. Regner med Warfighter blir langt inn i ESL europe, så jeg kan hive meg inn der for litt mer serjøs spilling Det er en hærlig følelse å spille BF3 på nett med et ordentlig surround anlegg! Dundrer i huset når bombene slippes, skytelydene gir deg kiling i magen! Å lyden av tanks som kjører forbi, å jet jagere som er i luften! Det skal mye til for å slå BF3. Tviler på at Warfigher har slangs på BF3, men jeg liker den slags type spill som Warfighter, så jeg blir vel hekta i en stund fra release date! Men BF3 blir nok aldri gammelt. -Hveding Endret 19. oktober 2012 av Hveding Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Må vel også nevnes at COD er et rent arcade-spill angående våpenets kule-bane. I BF3 må man ta hensyn til gravitasjonen ved lange hold osv , veldig kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå