TheConvict Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Kjøpte 50 stk iPhone 4 deksler for så å selge videre her i Norge. Per stk kostet meg 20,-. La ut på finn for 60,- per stk og gratis frakt.. Og har bare fått solgt 8 stk til nå.. Noen tips på hvordan jeg kan bli kvitt de fleste? Endret 13. oktober 2012 av TheConvict Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Send meg en link på finnkoden så kan jeg se på annonsen, den bør gi forbrukeren "lyst" til å kjøpe det, fremfor å importere som deg, Endret 13. oktober 2012 av Elc0m Lenke til kommentar
TheConvict Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Send meg en link på finnkoden så kan jeg se på annonsen, den bør gi forbrukeren "lyst" til å kjøpe det, fremfor å importere som deg, Har sendt deg som pm.. Jenter er ihvertfall glade i disse. Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Føler annonsen var god, men hvordan har du valgt å få "reklamert"? Bruk sosiale medier, mange gale "Justin-Bieber elskere" der. (Twitter og facebook) Har noen venner som elsker slike deksler, kan sikkert tipse dem 1 Lenke til kommentar
TheConvict Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Føler annonsen var god, men hvordan har du valgt å få "reklamert"? Bruk sosiale medier, mange gale "Justin-Bieber elskere" der. (Twitter og facebook) Har noen venner som elsker slike deksler, kan sikkert tipse dem Facebook hadde vært en god ide! Tilbakemeldingene er herlige, sender innen 1 dag så.. Kan jo poste litt rundt om. Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Finn burde ha et "Anbefales" system, hvor folk kan si at de anbefaler produktet hvis selger oppgir at det er massesalg. Jeg er ingen belieber, men jeg tror at mange av de belieberene her i Norge kan ha lyst til å slå til. 59KR inkludert frakt er en god deal. Lenke til kommentar
TheConvict Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Finn burde ha et "Anbefales" system, hvor folk kan si at de anbefaler produktet hvis selger oppgir at det er massesalg. Jeg er ingen belieber, men jeg tror at mange av de belieberene her i Norge kan ha lyst til å slå til. 59KR inkludert frakt er en god deal. Det er virkelig det. God markedsføring er det eneste som mangler.. Koster 9,50 for å sendt per stk, så tjener jo 30,- per stk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå