TheElderScrollsGamer Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hei! Bare et kort spørsmål. Til jul kommer den nye Map Packen til BF3. Vil den komme på Premium Før eller Etter Jul? Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tilleggspakker kommer tidligere til premium brukere av BF3 Gled deg! 1 Lenke til kommentar
TheElderScrollsGamer Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Tilleggspakker kommer tidligere til premium brukere av BF3 Gled deg! Thanks! Et ekstra spørsmål. Om jeg kjøper Premium Nå Vil den nye map packen være gratis selv om jeg kjøper Premium før? Har lyst på det tidligere. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Selvfølgelig. Du får alt som har kommet ut allerede, og alle andre map packs når de kommer ut. Kjøpte min Premium i Juni, og er fornøyd. Endret 14. oktober 2012 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
TheElderScrollsGamer Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Selvfølgelig. Du får alt som har kommet ut allerede, og alle andre map packs når de kommer ut. Kjøpte min Premium i Juni, og er fornøyd. Men hvis jeg kjøper Premium Nå, Får jeg den map packen som kommer til jul gratis? Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Selvfølgelig. Du får alt som har kommet ut allerede, og alle andre map packs når de kommer ut. Kjøpte min Premium i Juni, og er fornøyd. Men hvis jeg kjøper Premium Nå, Får jeg den map packen som kommer til jul gratis? Ja Premium er som å forhåndsbetale alt av kult tilbehør, kos deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Men har du kjøpt de andre dlc'ene så er det ikke verdt å kjøpe premium i dag,da er det like greit å kjøpe det til ordinær pris. Er vel bare sony som får dlc'ene før alle andre, resten fåt de vel likt premium eller ikke Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Men har du kjøpt de andre dlc'ene så er det ikke verdt å kjøpe premium i dag,da er det like greit å kjøpe det til ordinær pris. Er vel bare sony som får dlc'ene før alle andre, resten fåt de vel likt premium eller ikke Nei? Premium medlemmer får vel fremdeles uke eller to før ikke-premium? Endret 24. oktober 2012 av Sny91 Lenke til kommentar
RagingADHD Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Som Premium medlem får du DLCene 2uker før de ordinære brukerene, ganske sikker på at det også gjelder Ps.. Mener å huske det var litt grining på nesen over det. En ting er sikkert, som Premium mottar du alle expansions før "lansering" og de kommende DLCene er allerede betalt for som Premium, bare enda en måte for de griske og tjene penger på oss. Burde vært likt for alle, uansett konsoll. Nå gjenstår kun 2 expansions igjen: Aftermath og End Game... Så du får bare se ann prisforskjellen for og uten, men jeg tviler det er noe forskjell NÅ å tjene på det. Endret 29. oktober 2012 av RagingADHD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå