Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bildet forsvant helt plutselig. hjelp!

Anbefalte innlegg

hei, som du ser i tittel så forsvant bildet på den stasjonære pc'en min helt plutselig. Før det forsvant spilte jeg Battlefield 3 som pc'en av en eller annen grunn ikke klarte og spille(hoppet til skrivebord, og feilmelding "Bf3 har sluttet og virke) det skjedde mange ganger mens jeg prøvde forskjellige innstillinger in game, oppløsning og slikt.

Pc'en er koblet til tven med rbg kabel eller hva det nå heter, men har prøvd pc'en på andre skjermer i huset og det kommer ikke opp noe bilde da heller.

har for noen dager siden kjøpt nytt skjermkort GeForce GTX 670 og erstattet 2X2 RAM med 2X4 RAM i samme RAM-type.

når bildet forsvant startet Pc'en på en måte på nytt og skjermen ble helt svart.

hadde vært vidunderlig med svar ettersom jeg har en kompis på besøk, da vi skulle ha LAN'helg :\

takk på fårhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pass på, oppdaterer du feil versjon eller at oppdateringa blir avbrutt pga strømbrudd etc. så kan det hende at hovedkortet ditt tar kvelden, men på nyere hovedkort så kan du ''clear cmos'' å skal ulykka være ute så kan du fjerne bios batteriet, (?) men ta backup av gamle versjonen før du begynner, så har du backup av bios. vær 100 prosent sikker før du flasher! :)

ehmm.. norwegian, please :p

Hehe :p har du prøvd å oppdatere biosen, biosen er lagret på en liten flash brikke på hovedkortet : = ) her en guide fra Hardware å her er en fra wikihow Endret av Jarle.M
Lenke til kommentar

Kan du beskrive hvilken pc du har?? Meget viktig for å diagnosere!! CPU, HK, HDD/SSD, altså eksakt model.

Hva som skjer når du prøver å starte pc, hvordan spinner viftene/disken, hører du pipping fra pcen som den normalt gjør når du slår den på??

Høres ikke bra ut, mistenker at skjermkortet har sviktet. Har du prøvd å TA ut skjermkortet og putte skjerm-kabelen på hovedkortets innebygde skjermkort-utgang bak??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...