anders321 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hei! Jeg har ingen spørsmål eller noe, men en advarsel! Hvis du planlegger å kjøpe en ny pc så må du holde deg unna compaq. De har de værste datamaskinene du kan få tak i. De er trege, bråkete og har en levetid på et år +-. Ikke kjøp dem selvom de er billige, du kommer til å angre. En av de gamle tv pc'ene er bedre enn den dritten. Jeg har hatt min compaq i 7 måneder og den er allerede nesten ødelagt. Det er alt jeg har å si. Ikke gi compaq mer penger, håper at dette innlegget får dere til å ikke kjøpe en compaq. Det er bare no jævla søppel! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Er dette generiell klagetråd? I så fall vil jeg si Dell og HP (Acer E-system) i budsjett markedet generielt sett av de som er under de nyeste serien ofte er like dårlig, man skulle nesten tro disse selger maskinene og la kundene teste for feil istedenfor labriatorumet. Og det er kun for å presse prisene nedover. Er nok en del som blir produsert i kina f.eks Grefu N1000 10.2" Windows XP Laptop w/ Rotating Touch Screen / Bluetooth / Wi-Fi / Camera - Black som fint kunne fått Dell, HP eller Compaq merke.Men alikevell ikke er noe bedre kvalitet en kina produkter. Skal man gå for kvalitet, er nok Fujitsu, Toshiba, Asus eller lenovo best. Eventuelt multicom sine laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå