Drunkenvalley Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hei, jeg har et litt sært problem. Når jeg diller omkring er det i ny og ne en og annen "flicker," men grunnen til at jeg virkelig begynte å reagere var nylig når MOP kom ut... Problemet kan du se i bildene. I ene bildet mangler broene som skal gå over det lille gapet, men de er usynlige... (Kan fremdeles gå på dem derimot.) Dette er med et nytt GTX 680; har tenkt å kjøre vannkjølt i SLI med et annet kort jeg har, men sjekker kortet først. Har ikke anledning for tiden til å sjekke om det andre GTX 680 kortet mitt eller HD 7970 kortet mitt har samme problemet, så jeg håper noen har hint til hva som kan være problemet? Siste bildet kjører nyeste driverne og var tatt i dag. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Er det kun i WoW? For om det er det så kan det jo kanskje være at det er problemer med programvaren. Ville prøvd WoW-forumet først, evt. wowhead el.l. som også har et godt forum. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg er usikker på om det bare er WoW. Har ikke merket noe i fleste spillene jeg spiller. Planetside 2 hadde også åpenbare glitcher, men det forstår jeg på fora at var et problem med spillet i sin nåværende form. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Dersom det ikke er noe gale med fargene når skjermen viser skrivebordet og når du spiller av film på youtube/ på skrivebordet og fraps-en på skrivebordet/når du spiller av film ellers er ok, så er feilen driver relatert. Kan være fra wow si side eller Nvidia, ville rapportert feilen til begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå