Abnorm Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg poster på veine av en venn, som IKKE klarer å registrere seg. Alt blir godkjent under registrering: e-post, passord og brukernavn Problemet er at han får beskjed om at Mennesketesten er feil hele tiden, selv om riktig objekt er markert! Lenke til kommentar
amund Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hei, vet du hvilken nettleser han bruker? Jeg vet vi har hatt problemer med mennesketesten i iOS (Mac + Safari), men dette skal så vidt jeg vet være løst. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Hei, vet du hvilken nettleser han bruker? Jeg vet vi har hatt problemer med mennesketesten i iOS (Mac + Safari), men dette skal så vidt jeg vet være løst. Han har forsøkt å registrere seg fra sin egen maskin som er en Mac med Safari. Jeg har selv også Mac m/Safari, men jeg klarte heller ikke hjelpe han med registrering, grunnet de samme problemer. Med bakgrunn av det du nevnte, synes jeg problemets årsak er åpenlyst. Endret 16. oktober 2012 av frecjoha Lenke til kommentar
mads Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Han har forsøkt å registrere seg fra sin egen maskin som er en Mac med Safari. Jeg har selv også Mac m/Safari, men jeg klarte heller ikke hjelpe han med registrering, grunnet de samme problemer. Med bakgrunn av det du nevnte, synes jeg problemets årsak er åpenlyst. Hei! Da skal problemene i Safari være løst og du kan registrere deg fra Diskusjon.no Mvh, Mads 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå