Gå til innhold

Mattips til en som trener?

Anbefalte innlegg

Hei, sliter litt med å spise nok mat.

For det første er jeg ganske lat. Hater å lage mat men det som værre er oppvasken osv. Har funnet noen rutiner på bl. kylling og fisk som enkellagd men trenger noe mer.

Jeg vil rett og slett ha inn råvaretips i denna tråden. Matretter, whatevah.

Det jeg ofte finner er at typ sånne kjøttpakker er stress å kjøpe ferskt fordi jeg rekker ikke spise alt før det går vasken. Så jeg handler ofte frossen mat som jeg porsjonerer opp.

Har i det siste funnet meg å spise de samme 2-3 rettene i flere uker og begynner å gå lei av det samme hele tiden, trenger noe nytt!

Trenger mattips takk. Er glad i matoppskrifter! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig glad i kylling og grønn saker. Jeg bruker å kjøpe usunn ferdig kylling men man kan ta filee for de sunne.. Jeg bruker å steke alt dette i pannen så har jeg oppi fersk grønnsaker, kylling og oliven olje.

De grønnsakene jeg bruker er gullerot, sopp, mais, tomat, paprika, agurk og til slutt når jeg har stekt dette med kylling har jeg oppi reker som jeg ikke steker :) jeg synes dette er kjempe godt :wee: kan vel kalles en slags wok. hakk opp å sleng det i pannen, veldi enkelt og veldig godt :)

Lenke til kommentar

Mannemat for enkle sjeler:

Karbonadedeig, kast hele greia inn i ovnen på 200 grader i 30 min. Studentbiff. Del 3 tomater, og sleng dem inn de siste 20 minuttene.

Tunfisk: Åpne boks, tilsett ketchup. Spis.

Kylling: Inn i ovnen, ut av ovnen, kok ris samtidig.

Laks: Stek i panne, kok opp grønnsaker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...