RTH666 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Etter reinstallasjon av pc så er det tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg for når jeg legger til bluetooth enhet står det "Konfigurerer bluetooth-tjenester" men så kommer det opp "Fant ingen tjenester". Jeg har forsøkt å koble til forskjellige enheter for å sjekke om problemet var på pc eller andre enheten og beskjeden er alltid den samme. Jeg har vært på lenovo.com og lastet ned siste bluetoothdriver men jeg ser at jeg har to ukjente enheter. Om disse ukjente enhetene har noe med bluetooth problemet eller noe annet vet jeg ikke. Maskinen er Lenovo Edgde E520 Type 1143-K8G Lenke til kommentar
RTH666 Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Problemet med ukjente enhetene er nå borte. Ved hjelp av denne artikkelen fant jeg at SM-busskontroller var Chipsetdriver og med google fant jeg ut at den andre enheten var strømvisning så det ble løst med å laste ned Power Management Driver fra Lenovo sine sider. Jeg lastet også ned Lenovo System Update for å se om det det kunne hjelpe med bluetoothproblemet mitt men det gjorde det ikke så jeg får f.eks fremdeles ikke sendt filer mellom pc og telefoner Lenke til kommentar
RTH666 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Løsningen var å gå en del runder med Lenovo System Update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå