Goodbye Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Så Django Unchained i siste liten før den ble tatt av plakaten. Artig. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Pitch Perfect og The Host. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Så filmen "Victoria" på kino med klassen. En veldig dårlig film full av ironi. Ikke helt bra nei. + at jeg kjente to som spilte der, som gjorde det meste verre. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Xmen, for 13 år siden 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Mama Hadde lyst se den, så hvordan var den?! Muligens jeg kjøper den på DVD (: Endret 28. april 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Utah Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Mange sier den er helt elendig, men de har sett den på pc. Jeg og kompisen min likte filmen utrolig godt! Stemingen var amazing i kinosalen! Vet ikke om det er like gøy og se den på en vanlig tv i stua liksom. Jeg synest i hvertfall at den er verdt og se. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Okei takk, ja tror nok jeg skal se den Ja, hmm så går sikkert fint ann å se den på TV i stua å. Det som er mest avgjørende er lyden. Har du skikkelig anlegg og god lyd, så føler man at man sitter inni filmen liksom. På PC er det bare å se den for å ha sett den, finnes ikke mange filmer som er gode på PC. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 the place beyond the pines. Fantastisk film, første del er dog helt utrolig, så blir det litt mer rotete mot slutten. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Iron Man 3. Veldig fornøyd med den! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Så Iron Man 3 på tirsdag, og jeg synes den var veldig god. Har virkelig fått sansen for Marvel-figurene, og Iron Man er den kuleste av dem alle! Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg likte også Iron Man 3 godt. Så den på kino i går kveld. Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Skyfall - terningkast 6 Endret 7. mai 2013 av VH7 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Man of steel. Ble skuffet utifra forventningene, synes spesielt karakterene som de hadde fylt opp med AAAA skuespillere ble dårlig utnyttet, for mye fokus på effekter etc. Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Grusomme meg 2. Helt grei film, selv om jeg sikkert er 15-20 år eldre enn målgruppen. Grei underholdning på en kjedelig søndag. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Så Iron Man 3 på tirsdag, og jeg synes den var veldig god. Har virkelig fått sansen for Marvel-figurene, og Iron Man er den kuleste av dem alle! Nja, jeg vil si Robert Downey Jr er den kuleste av de alle, men Iron Man i seg selv er kjedelige saker. Har sansen for Thor i, øh, Thor og Avengers. Gleder meg til Thor: The Dark World. Cap America er heller ikke så verst. Siste jeg så var nok Man of Steel. Kongefilm. Men er litt skeptisk til ryktene om en prequel. En Superman-film som foregår 100% på Krypton uten Superman selv? Hm... tror ikke det. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Fast and Furious 6. Så den istad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå