Utah Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Okei, jeg ville egentlig se den, hmm men kanskje jeg heller ser en anen film nå Kiipt, jeg hadde en del gode forventninger til filmen....:// Jeg har bare sett den første Taken filmen, og jeg digget den. Men choco, gi den neste en sjanse! Bare fordi en fyr sier harry potter suger rumpehullratataianusvagina så behøver det ikke være sant :c Seint svar, I know. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg har bare sett den første Taken filmen, og jeg digget den. Men choco, gi den neste en sjanse! Bare fordi en fyr sier harry potter suger rumpehullratataianusvagina så behøver det ikke være sant :c Seint svar, I know. Ja sant Så bare eneren her å. Skal se 2ern å, men ikke på Kino. Er for seint nå uansett. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ja, synd det. Oppdaget desverre Taken da toeren var long gone. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Så Django Unchained i går. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Siste filmen jeg så på kino var Killing Them Softly, i November en gang. Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hobbiten var vel den siste jeg så også. Så den med skolen faktisk, omtrent 21. desember. Den var ganske underholdende. Var ikke like engasjert for denne filmen, slik som resten av Norge tilsynelatende var, men det var en helt grei film i alle fall. Hjemme har jeg akkurat sett Silver Linings Playbook, som tydeligvis fremdeles går på kino. Synd jeg ikke visste at den gikk på kino fremdeles, for da hadde jeg heller villet sett den der. Veldig bra film. Ser nå at "Hansel and Gretel" kommer på kino i Norge den 1. februar, så det blir antakeligvis neste kino for min del. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Django Unchained! Digget den!!!! Da spesielt siden Leonardo Dicaprio var med Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hansel og Gretel på fredag! Lenke til kommentar
Guilty Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hobbiten. Går veldig sjeldent på kino så.. Ble litt skuffet siden alle snakket om hvor sykt bra den var, men helt grei film altså Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Silver Linings Playbook, synes den var helt grei. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Gangster Squad. Lettbeint gangster-underholdning med etterkrigsromantikk. Gir den en 4 og en grei film for gutter og jenter. Litt voldelig. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Django Unchained, knall blacksploitation av Quentin. Lenke til kommentar
Albertini Grab Your Panini Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Argo. Thriller jeg lot meg engasjere overraskende mye av, til tross for at jeg ikke egentlig syns det skjer så mye i filmen. Den hadde en litt lei ettersmak for min del, og gjorde seg nok best som enkel underholdning, spør du meg. Vinner garantert Academy Award for beste film. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Så Die Hard 5 på kino i kveld. Artig. 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jack Reacher. Meh, altfor full av klisjéer. Ville heller sett Die Hard 5, da vet jeg i hvertfall hva jeg går til. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Parker - helt ok. Gir den 6/10 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Så Operasjon Argo på lørdag. Ok thriller med billige thrills, skulle ønske skaperne hadde satset mer på det menneskelige dramaet. Men alt i alt ok underholdning. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 J.I. Joe 3D Ikke særlig fan av denne sjangeren eller av 3D, men fjell-scenene er verdt å få med seg. Spesielt om du har litt høydeskrekk Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 G.I. Joe 2. Grei actionfilm med o.k. humor. Kommer til å se den igjen. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Zero Dark Thirty Startet litt tregt, men jeg likte den godt. Den får god kiritikk for at den er trofast mot historien, og det er viktig for meg når jeg ser slike filmer. (Men det er en stygg glipp at pakistanerne snakker arabisk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå