Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hay, Her er bare en tråd for å poste de filmene man har sett på kino. Poste navnet på filmen og så kort om den var bra kn anbefales eller lignende Vi starter med fra nå og tar ikke med alle filmene man har sett i allt med en lang liste, bare poste den siste filmen Er litt gøy å se hvor mange som ser samme film og høre de forskjellige meningene til hverandre Lenke til kommentar
Qake Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Så Ted på denne mandagen som var. Trodde ærligt at filmen ikke var så bra, men den var jævelig morsom 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Så Ted på denne mandagen som var. Trodde ærligt at filmen ikke var så bra, men den var jævelig morsom Kult, ja så Ted jeg å, er faktisk den siste filmen jeg har sett på kino, Var digg ja, likte den jeg å Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg så Kon-Tiki på premieren. Det var en skuffelse. 2 Lenke til kommentar
Gotchya Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Taken 2. Dritt kjedelig og en STOR skuffelse, når filmen var ferdig tenkte jeg bare "var det alt?" Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Taken 2. Dritt kjedelig og en STOR skuffelse, når filmen var ferdig tenkte jeg bare "var det alt?" Okei, jeg ville egentlig se den, hmm men kanskje jeg heller ser en anen film nå Kiipt, jeg hadde en del gode forventninger til filmen....:// Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Fant denne tråden, og da poster jeg i den Den siste jeg så, var Ted. Bestemoren min hadde bestilt billetter, så det ble nogenlunde kleint å se på da, men jeg så den i hvertfall Jeg synes det var en bra film og jeg anbefaler den til andre, men gjør dere en tjeneste og ikke se den med bestemoren deres Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Siste jeg så på kino var nattvisningen av Skyfall. Begynner å bli en stund siden. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Siste jeg så på, var den jeg nevnte sist. Men skal se hobbiten på søndag Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) The hobbit Det var en veldig bra film, og jeg kjedet meg ikke selv om den varte 3 timer. Hva synes du om den? Men den siste filmen jeg så, var vel hjemme alene 3, siden den gikk på tv for noen dager siden. Det er en grei julefilm Edit: tross alt ikke på kino, men det går nok bra. Anbefaler at trådstarter burde få det til å bli film og ikke kino Endret 23. desember 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Siste filmen jeg så på kino må være The Big Lebowski. Er vel 14-15 år siden den gikk på kino Lenke til kommentar
Utah Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Det var en veldig bra film, og jeg kjedet meg ikke selv om den varte 3 timer. Hva synes du om den? Men den siste filmen jeg så, var vel hjemme alene 3, siden den gikk på tv for noen dager siden. Det er en grei julefilm Edit: tross alt ikke på kino, men det går nok bra. Anbefaler at trådstarter burde få det til å bli film og ikke kino Terningen trillet nok på 6 hos meg! Elsker Ringenes Herre universet! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Terningen trillet nok på 6 hos meg! Elsker Ringenes Herre universet! Hadde aldri sett ringenes herre jeg. Så 1,2 og 3 i ettertid. Flaks for meg at netflix hadde lagt dem ut Lenke til kommentar
Utah Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ja, men dumt netflix bare har dem til 31. desember. Teit. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 Anbefaler at trådstarter burde få det til å bli film og ikke kino Det finnes mange tråder om generell film. Kino er det (så godt som) ingen. Det kan jo være litt gøy å se hvilke filmer som kommer på kino og hvor populære dem er (: Kanskje man rekker å se den selv eller man kan jo kjøpe den på DVD når den kommer ut. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ja, men dumt netflix bare har dem til 31. desember. Teit. Ja, er dumt det. Men så er det mye dumt med netflix også da, til tross for alt det bra. Det finnes mange tråder om generell film. Kino er det (så godt som) ingen. Det kan jo være litt gøy å se hvilke filmer som kommer på kino og hvor populære dem er (: Kanskje man rekker å se den selv eller man kan jo kjøpe den på DVD når den kommer ut. Ja, jeg så det. Men det er ikke mye aktivitet i denne tråden, desverre. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 Nei det er sannt. Kanskje vi ser for få filmer på Kino i Norge? Jeg er ikke stor kinofan, men ser sikkert 4-8 filmer i året Så blir da 4-8 kino filmer jeg poster her i året. Er fritt for alle å poste, så det er jo dere som velger om det blir aktivitet eller ikke. Jeg for min del er ikke opptatt av å få masse aktivitet, men mere på å få litt seriøse tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Utah Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Har ikke lagt merke til denne før nå jeg o.o Jeg ser filmer på kino som ser gode ut. Altså som oftest en gang i måneden. Endret 23. desember 2012 av Zoku Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg så Hobbiten sist, og den var selvfølgelig like bra som forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå