LogiT3x Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Hei der Eg installerte samsung kies i går (fredag) og då eg skulle åpna programmet fekk eg følgjande feil melding opp (sjå bilde): Kva kan vere problemet? Har evt avslutta team viewer, men veit ikkje om det er slikt den feil meldingen meiner :/.. Håper noken kan hjelpa Endret 13. oktober 2012 av bjornar93 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Problemet har visst oppstått i nyeste versjonen av KIES, fant disse to via Google: Microsoft Answers Samsung Support på Facebook Forslaget går ut på å avinstallere KIES, for så å re-installere med antivirus o.l. avslått. Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Problemet har visst oppstått i nyeste versjonen av KIES, fant disse to via Google: Microsoft Answers Samsung Support på Facebook Forslaget går ut på å avinstallere KIES, for så å re-installere med antivirus o.l. avslått. Aah okeii.. takkar for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå