Jentungen2 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Forum Romanum - hjertet i antikkens imperium Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Severdige og detaljrike bilder. Greie komper! Liker at slike bilder er ledsaget av god info, slik som her! Kunne kanskje vært lysnet litt i de tyngste skyggepartier i V2! God 4'er! Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Severdige og detaljrike bilder. Greie komper! Liker at slike bilder er ledsaget av god info, slik som her! Kunne kanskje vært lysnet litt i de tyngste skyggepartier i V2! ;)God 4'er! Takk for tilbakemeldingen, Svein :-) Helt enig med deg angående V2, men mangler fortsatt verktøyet for å få lysnet kun på deler av bildet :-) Prøvde å endre eksponeringen, men det drar med seg for lyse partier igjen i venstre siden av bildet, så oppnår bare følgefeil :-) Men har nok snart medisinen for sånt, he,he ... Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Desse bileta gjer gode minner. Var sjølv i Roma for nokre år sidan og makan til fantastisk stad skal ein leita lengje etter. Synes du formidlar dette på ein flott måte. Informerande tekst er prikken over ièn. Bra! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ikke det beste fotomotiv fra denne vinkel (rent estetisk), men for den som er innsatt i og lever seg inn i historie likevel spennende bilde. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Desse bileta gjer gode minner. Var sjølv i Roma for nokre år sidan og makan til fantastisk stad skal ein leita lengje etter. Synes du formidlar dette på ein flott måte. Informerande tekst er prikken over ièn.Bra! . Tusen takk for tilbakemeldingen, treffer nok ekstra når man selv har vært der, bilder handler nok mye om gjenkjennelse også :-) En flott by jeg gjerne skulle reise tilbake til igjen en gang i fremtiden Endret 14. oktober 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Ikke det beste fotomotiv fra denne vinkel (rent estetisk), men for den som er innsatt i og lever seg inn i historie likevel spennende bilde. . Tusen takk for kommentaren, bildet er jo litt ovenifra og ned, og i tillegg har jeg valgt å ta med meg veldig mye informasjon. Så kan nok være til dels enig med deg i at det helt sikkert er en mer spennende og ryddig innfallsvinkel for dette området enn slik jeg har angrepet det Kan bl.a. se for meg at jeg hadde kommet meg lenger ned og fått vinklet bildet mer opp. Fin tankespinner, synd jeg ikke skal dit med det første igjen, så skulle jeg prøvd ut flere varianter :) Om jeg bare kunne huske dette på helt generelt basis, he,he ... :) Endret 14. oktober 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg