Skogslik Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Nei det er sant det. Da tror jeg jaggu meg det blir handel av maskinen + den SSD disken! Lenke til kommentar
otl Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Ingen dumt kjøp det der. Er for å bygge maskin selv i utgangspunktet. Men her ser jeg hverken de økonomiske eller ytelsesmessige fordelene med det i det hele tatt. Endret 14. oktober 2012 av otl Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Tror du jeg trenger noe i tillegg ved kjøp av den ssd disken, eller passer den rett i kabinettet? Lenke til kommentar
otl Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Bare kjøp ssd'n så får du se plass til den har du nå, hvor ser du når du får den Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Bare kjøp ssd'n så får du se plass til den har du nå, hvor ser du når du får den Ingen fare med SSD, selv har jeg festet en med dobbelside teip Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Fikk maskinen og SSd disken i dag, en dags levering! Men sliter med og få satt SSd disken som oppstartsdisk Finner den på maskinen, og har klonet c disken over på den, men ikke snakk om og få satt den til oppstartsdisk Har prøvd både i Bios og å flytte den over på posisjonen på hovedkortet som hoved disken stod på. Noen tips? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Prøv å koble ut HDD og optisk drev, boot, gå til Bios, slå av og koble til igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå