sndrem Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Veldig lenge siden jeg har lagt ut noe bilder her, men prøver meg med et jeg tok i går på en liten tur. Bildet er satt sammen av en normaleksponering og 4 + og - stopp til hver side. Redigert i photoshop og lightroom. All konstruktiv kritikk ønskes og settes pris på. Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Dette like jeg svært godt, hadde passet perfekt som bakgrunnsbilde til en norsk webside av noe slag Liker godt skyene som danner sin egen horisont over den faktiske horisonten. Lenke til kommentar
sndrem Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Veldig fint! Synes mange hdr-bilder er too much, mens her synes jeg effektene er brukt rett, til å fremheve et flott komponert bilde. Litt pirk; kanskje burde de hvite kulene(?) til venstre i vannet vært visket bort. Lenke til kommentar
sndrem Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Veldig fint! Synes mange hdr-bilder er too much, mens her synes jeg effektene er brukt rett, til å fremheve et flott komponert bilde. Litt pirk; kanskje burde de hvite kulene(?) til venstre i vannet vært visket bort. La faktisk ikke merke til de hvite bøyene, men skal ta å viske de bort og se om det kanskje blir bedre Ellers takk for kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå