N o r e n g Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har ingen erfaring med MSAA men jeg har lest om det. Jeg har aldri hørt om PhysX før, får jeg bruk for det? Spill har hatt 3D-grafikk lenge, men virkelig 3D med 3D-skjerm og tilhørende briller vil jeg styre unna. Folk sier man mister presisjonen. MSAA har du nok vært borti mange ganger siden det er den mest brukte måten å fjerne kantete linjer på: http://alt.3dcenter.org/artikel/multisampling_anti-aliasing/index_e.php PhysX er Nvidia-spesifikke grafikkeffekter i enkelte spill, det er veldig sjelden brukt: mest kjent er Borderlands 2, men det er også brukt i Batman: Arkham City og Arkham Asylum. Dette er i ferd med å bli en tråd om grafikk. Tror jeg bør vurdere å fortsette i en dedikert GPU-tråd før det lille som er sagt om hovedkort forsvinner i mengden av GPU-snakk. Jepp. GTX 690 har aktiv v-sync som skal forhindre stuttering, se halvveis ned side 2 i testen. Er 7970 eller 7990 så sofistikert? Adaptive Vsync har ikke AMD nei, det er dog en smule gimmicky: det fjerner ikke tearing og samtidig får man 1 frame inputlag som Trippel Buffer Vsync gjør, da kjører man like greit Triple Buffer Vsync og slipper unna tearing. OK, jeg skal ikke spørre så mye om kjøling her, jeg får besøke kjøleforumet. Den butikken er i Slovenia, det går sikkert greit å bestille derfra hvis de er med i EU, men jeg ville foretrukket en norsk butikk regulert av norsk forbrukerkjøpslov. Ta kontakt med Digital Impuls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå