Ph.D Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg skjønner. Det var kanskje en dum idé når jeg tenker over det. Det er nok best å vente, ja. Jeg føler meg egentlig dum nå. Heldigvis er det ingenting i forhold til hva det kunne blitt om jeg faktisk leste det for henne. Takk igjen for gode råd. Jeg får skrive et innlegg til om noen måneder og melde fra om det ble noe av denne forelskelsen! Lenke til kommentar
Petter321 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Du må jo være et historisk menneske. At et menneske kan ha så mye problemer som du har er ufattelig Du skriver om kjønnssykdommene dine, problemer med smertestillende, ubehagelige apotekbesøk, kjærlighets problemer, problemer i familien og på skole... Lykke til med livet Anonymous er en samlekonto for veldig mange brukere. Den brukes av folk som problemer de ikke ønsker skal bli forbundet med egen konto. Hyggelig. Lenke til kommentar
Coglione Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Godt å høre, jeg er spent på å høre hvordan det går! Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Kort svar: Ved å bli god med damer generelt. Litt lengre svar: Det finnes ingen oppskrift på å få "drømmedama" ut over det å trene seg opp til å bli flinkere sosialt sett, ha såpass selvtillit at man klarer å gå for det man vil ha og vite litt om hvordan det sosiale spillet fungerer. Så langt vil jeg være såpass dristig å påstå at du er i ferd med å rævpule deg selv, da du allerede ser ut til å ha investert veldig mye i ei jente du knapt kjenner. For å gjøre det hele enda litt verre er ting du gjør bare en forlengelse av hva du tenker og føler, og hvis ikke tankene og følelsene er på rett spor finnes det ikke den ting i verden du kan gjøre for å dekke over det nok til at du får napp. Når det gjelder dikt så er det teit fordi det viser at du har investert veldig mye uten å vite om hun er interessert, noe som er omtrent like smart som å satse husleia på en lottokupong og håpe at du vinner nok til at du ikke blir kastet ut. Det viser også at hun har balletak på deg, og siden du er villig til å satse såpass mye på et skudd i blinde kan det lett lede henne til å tro at du vil være en kjedelig rævdilter som vil spørre "hvor høyt?" om hun sier "hopp". I tillegg kan det også gi inntrykk av at du forsøker å imponere deg vei inn i hjertet hennes, noe som lett kan tolkes som at du er usikker og ikke tror du er verdt nok i deg selv til å få henne. Veldig uattraktivt. Så, hva gjør du den dagen dikt ikke lenger er nok til å imponere henne ...? 2 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Vær frempå. Ikke si at du liker henne. Vis fysisk interesse. Vær fysisk. Eskalere fysisk kontakt fra første stund. ALLTID prøv å gå for kysset da dette viser at du er selvsikker. Kort oppsummert måten å få den man vil ha. Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Okay. Nå er situasjonen litt annerledes. Det har ikke vært mye progresjon med henne, annet enn at jeg kjenner henne litt bedre nå. Men så har det seg sånn at ei like søt jente har begynt å gi meg en del blikk, som om hun liker meg. Jeg kan ikke tolke det annerledes, for hun ser på meg hele tiden, og det virker som hun sjekker om jeg ser på henne også. Jeg har egentlig gitt opp hun andre akkurat nå, så hvorfor ikke gå for henne? Jeg synes egentlig det blir feil å spørre etter tips av denne typen på nettet, men jeg spør av nysgjerrighet. Jeg er så sykt dårlig på sånne ting .. whats my next move? Vi har jo ikke snakket med hverandre før, men jeg er nesten sikker på at hun er interessert i meg siden hun har det blikket hver gang vi ser hverandre. Jeg synes nesten synd på henne siden jeg aldri går bort og sier hei .. Og jeg må legge til at jeg er veeeeeeeeeldig glad for at jeg i min transe for noen måneder siden ble frarådet av dere å lese det diktet til ei jeg ikke kjente. Hvordan går det an å bli så dum? Jeg hadde ingen forutsetninger for å vite om vi passet sammen i det hele tatt. Jeg var vel heller ikke forelsket, bare veldig spontant interessert. Endret 3. desember 2012 av Ph.D 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå