AnonymDiskusjon Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hei, jeg er nok den noen-og-tusende personen som spør om dette. Men jeg har møtt det vakreste mennesket som muligens kan eksistere. Det føles som om jeg ikke vil kunne bli lykkelig med noen andre enn henne. Man kan si at dette er midlertidig og at det går over, men jeg vil vel egentlig ikke at det skal det. Jeg vil ha HENNE. Jeg skrev et depressivt innlegg et annet sted på forumet, og ble deretter rådet til å lage en tråd om det her. Vet ikke om det kan ha noe for seg. Jeg kan si litt om situasjonen, hvis det har noen relevans. Av paranoide grunner vil jeg ikke være for spesifikk. *Vi er begge i aldersgruppen 16-20 år. *Vi har kjent hverandre i noen uker. *Vi bor kort tid fra hverandre og ser hverandre ofte, er dog ikke mye sammen. *Hun er langt mer attraktiv enn meg, men sammenlignet med andre gutter/menn i nærområdet vil jeg tørre å påstå at jeg er "above average". *Hun deler samme livssyn som meg (er vel et pluss?) *Hun virker litt sjenert og alt annet enn overlegen til tross for hennes vakre utseende. Tror dette kan være et pluss. Jeg vet ikke om det ovennevnte er veldig relevant, men. Så .. er det hjelp å få i dette forumet? Én spesifikk ting jeg lurer på er hvor "frampå" jeg bør være? Jeg er egentlig ikke "jentegal", men det er liksom noe med akkurat henne som gjør meg litt vill. Problemet med dette er at jeg føler meg innpåsliten når jeg kontakter henne helt ut av det blå. Jeg har planlagt en kveld hvor jeg mer eller mindre sier at jeg er gal etter henne, men problemet med det er at jeg for noen dager siden opplevde noe veldig ubehagelig. Ei jente som jeg anser for å være svært lite attraktiv, sa til meg at hun "likte" meg (mer enn som en venn). Jeg ble fysisk dårlig, og ante ikke hva jeg skulle si. Heldigvis var det bare fleip, men det ga meg noe å tenke over. Tenk om hun ikke syns jeg er attraktiv? Jeg vil ikke gjøre det ubehagelig for henne. Det er så rart .. jeg hadde egentlig ikke tenkt til å få dame før om flere år, men så møtte jeg henne, og så snudde det. Ganske ufrivillig. Bør jeg finne ut av dette selv, eller kan dere forumbrukere komme med noen gode råd? Jeg leser alt som eventuelt blir skrevet. Anonym poster: cc5d2cfd65377ace5957c9dd9609547b Lenke til kommentar
Coglione Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Du bør for all del ikke si at du har lyst på henne. Det kan ikke understrekes nok, uansett hvor romantisk du ser for deg at det kan bli så må du ikke gjøre det! Har du noe erfaring med damer fra før? De er overraskende like når det gjelder dette, hvis du kan kunsten å flørte er du godt på vei allerede. Jeg skulle ofte ønske at dette spillet var lettere, og at man skulle slippe å holde følelsene sine inne. Det hadde utvilsomt mye lettere å si rett ut at man ønsker et forhold, men sånn er det dessverre ikke, og desto lenger du sitter inne med dette uoppfyllelige håpet om at det en dag skal funke, desto lengre tid vil det ta før du får deg kjæreste. Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Oppsumering av tips her inne: "Spør henne ut! Gjør det nå eller angre for alltid." "Hun er åpenbart ikke interessert." "Finn deg noe anna." "Hun er åpenbart interessert, go for it!" Eller ørten forskjellige referater fra "The Game" Om du allerede har lest noen tråder her inne, ser du at det går i mye det samme. Finn din egen vei. Er du ute etter et ligg er det mange muligheter, og da er det og en egen player-tråd her et sted som kan vise deg vegen. Er det "the real deal" så trenger du ingen tips, og egentlig ingen erfaring. Vær deg selv, og det kommer av seg selv. Tro meg. Det er en klisjé av en grunn. 3 Lenke til kommentar
Coglione Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Oppsumering av tips her inne: "Spør henne ut! Gjør det nå eller angre for alltid." "Hun er åpenbart ikke interessert." "Finn deg noe anna." "Hun er åpenbart interessert, go for it!" Eller ørten forskjellige referater fra "The Game" Om du allerede har lest noen tråder her inne, ser du at det går i mye det samme. Finn din egen vei. Er du ute etter et ligg er det mange muligheter, og da er det og en egen player-tråd her et sted som kan vise deg vegen. Er det "the real deal" så trenger du ingen tips, og egentlig ingen erfaring. Vær deg selv, og det kommer av seg selv. Tro meg. Det er en klisjé av en grunn. På sett og vis. Selvbilde og virkelighetsoppfatningen hans har mye å si, og siden han spør her er det ikke urimelig å anta at han ønsker en som kan vise vei. Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Oppsumering av tips her inne: "Spør henne ut! Gjør det nå eller angre for alltid." "Hun er åpenbart ikke interessert." "Finn deg noe anna." "Hun er åpenbart interessert, go for it!" Eller ørten forskjellige referater fra "The Game" Om du allerede har lest noen tråder her inne, ser du at det går i mye det samme. Finn din egen vei. Er du ute etter et ligg er det mange muligheter, og da er det og en egen player-tråd her et sted som kan vise deg vegen. Er det "the real deal" så trenger du ingen tips, og egentlig ingen erfaring. Vær deg selv, og det kommer av seg selv. Tro meg. Det er en klisjé av en grunn. På sett og vis. Selvbilde og virkelighetsoppfatningen hans har mye å si, og siden han spør her er det ikke urimelig å anta at han ønsker en som kan vise vei. Det er absolutt ikke urimelig å anta det nei. Men basert på min lusking (jadda) på denne delen av forumet, kan det fremstå som om veldig mange prøver å finne enkle løsninger på vanskelige problemer i desperasjon. Og for meg ser det ut som at TS gjør dette (correct me if I'm wrong). TS spør og om han burde finne ut av dette selv, og det er der jeg svarer; ja. TS: Din situasjon er unik. Misforstå meg rett, alle samlivssituasjoner er unike i den forstand at vi med minimal kjennskap til deg som person ikke kan gi deg gode tips du burde følge uten videre. Du kjenner deg selv best, og du vet hva du helst vil gjøre. Om dette er å invitere hu hjem for å erklære din evige kjærlighet, så.. nei, ikke gjør det. På den andre siden kan du ta mer kontakt med henne (ikke for pågående), eller rett og slett spørre om hun vil finne på noe. I verste fall får du et "nei." Er hun bare litt interessert i deg vil du få et ja. Ellers; spør venner. Og spør deg selv. Lenke til kommentar
Coglione Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jada, det har du nok rett i. Det er naturligvis ikke slik at vi skal gi ham et manus å følge til punkt å prikke, sånn at dama på magisk vis faller i evigvarende forelskelse. Han må finne ut hva som stemmer overens med hans personlighet, også kan vi gi ham tips for hvordan han fremmer de gode sidene av ham selv. Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 1. Kom i prat med henne så fort muligheten byr seg(men på en naturlig måte). 2. Spør om hun har lyst til å finne på noe en dag. Dette er en god start. Ha en plan klar i tilfelle hun sier noe sånt som: "ja, hvorfor ikke?" eller "ja det kan vi vel!" Har du ingen forslag å komme med "på sparket", så ender det ofte med at det ikke blir noen planer i det hele tatt. Sjansen for at hun føler akkurat det samme for deg, er ganske liten. Derfor er det DIN oppgave å la henne få øynene opp for DEG. Ellers er det veldig lite hokus pokus... * Vær deg selv og så avslappet og naturlig som du klarer å være. * Hold samtalen gående, men ikke vær redd for stillhet heller. * Snakk om alt som faller deg inn, selv om det ikke er interessant. Det er bedre at du fremstår som litt for skravlete enn taus og nervøs. * HØR på hva hun har å si, og svar deretter(jenter digger faktisk gode lyttere). * Ikke overdryss henne med komplimenter. * Ikke si deg enig i ALT hun sier. * Og for guds skyld: IKKE skryt av deg selv! Selv ikke på et subtilt nivå! Jenter plukker opp dette med en gang, og du fremstår bare som usikker.. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Penger. Det fins ikke nok penger i verden til å "kjøpe" henne.Du bør for all del ikke si at du har lyst på henne. Det kan ikke understrekes nok, uansett hvor romantisk du ser for deg at det kan bli så må du ikke gjøre det!Hvorfor ikke?? Jeg har lagt ned flere timer i å skrive et dikt til henne. Hvis det går som jeg vil, blir det faktisk ganske bra.Har du noe erfaring med damer fra før? De er overraskende like når det gjelder dette, hvis du kan kunsten å flørte er du godt på vei allerede.Jeg har aldri vært i noe forhold tidligere, men det er vel mest fordi jeg ikke ønsker "kortvarige" eller for den saks skyld, "langvarige" forhold. Jeg vil at den jeg møter skal være Den Rette.Jeg skulle ofte ønske at dette spillet var lettere, og at man skulle slippe å holde følelsene sine inne. Det hadde utvilsomt mye lettere å si rett ut at man ønsker et forhold, men sånn er det dessverre ikke, og desto lenger du sitter inne med dette uoppfyllelige håpet om at det en dag skal funke, desto lengre tid vil det ta før du får deg kjæreste. Jeg forstår ikke. Du mener at jeg skal late som ingenting? Det gir ingen mening.Er du ute etter et ligg er det mange muligheter, og da er det og en egen player-tråd her et sted som kan vise deg vegen.Det er det aller siste jeg tenker på. Det fins drøssevis med fine damer, men denne er noe mer enn bare fin. Jeg vil bli kjent med henne.Er det "the real deal" så trenger du ingen tips, og egentlig ingen erfaring. Vær deg selv, og det kommer av seg selv. Tro meg. Det er en klisjé av en grunn. Det var egentlig det jeg selv tenkte, men det er også interessant å høre hva de mer erfarte har å si. Jeg laget tråden fordi jeg rett og slett er usikker. Sove Viktig med søvn, ja. Anonym poster: cc5d2cfd65377ace5957c9dd9609547b Anonym poster: cc5d2cfd65377ace5957c9dd9609547b Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har lagt ned flere timer i å skrive et dikt til henne. Jeg vet ikke om du troller eller ikke.. Men for sikkerhetsskyld: IKKE vis henne det diktet! 1 Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 1. Kom i prat med henne så fort muligheten byr seg(men på en naturlig måte). 2. Spør om hun har lyst til å finne på noe en dag. Dette er en god start. Ha en plan klar i tilfelle hun sier noe sånt som: "ja, hvorfor ikke?" eller "ja det kan vi vel!" Har du ingen forslag å komme med "på sparket", så ender det ofte med at det ikke blir noen planer i det hele tatt. Sjansen for at hun føler akkurat det samme for deg, er ganske liten. Derfor er det DIN oppgave å la henne få øynene opp for DEG. Ellers er det veldig lite hokus pokus... * Vær deg selv og så avslappet og naturlig som du klarer å være. * Hold samtalen gående, men ikke vær redd for stillhet heller. * Snakk om alt som faller deg inn, selv om det ikke er interessant. Det er bedre at du fremstår som litt for skravlete enn taus og nervøs. * HØR på hva hun har å si, og svar deretter(jenter digger faktisk gode lyttere). * Ikke overdryss henne med komplimenter. * Ikke si deg enig i ALT hun sier. * Og for guds skyld: IKKE skryt av deg selv! Selv ikke på et subtilt nivå! Jenter plukker opp dette med en gang, og du fremstår bare som usikker.. Takk for gode tips. Dette skal jeg huske på. Jeg har lagt ned flere timer i å skrive et dikt til henne. Jeg vet ikke om du troller eller ikke.. Men for sikkerhetsskyld: IKKE vis henne det diktet! Jeg lover at jeg ikke "troller". Hvorfor ikke? Det kan i det minste bli morsomt selv om hun ikke er interessert? Haha, min identitet er avslørt. Jaja, sånt skjer. 1 Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Jeg lover at jeg ikke "troller". Hvorfor ikke? Det kan i det minste bli morsomt selv om hun ikke er interessert? Hvis du har håp om å få denne jenta(og ikke ta et sosialt selvmord), så viser du ikke det diktet. I vår tid er det ekstremt få mennesker som setter pris på dikt. Det oppfattes som oftest som pretensiøst eller "cheesy". Det er fullt mulig hun synes det er søtt og gir deg en sjanse basert på dette, men du har nok ikke oddsen på din side... Men nå skal jeg ikke prøve å styre livet ditt altså... Jeg mener at man skal gjøre det man føler for, så lenge man ikke skader noen. Prøving og feiling er jo hele moroa med livet! Det føles bedre å oppnå suksess med en orginal metode enn det gjør med en metode som alle har prøvd å banke inn i hodet ditt Endret 13. oktober 2012 av Ruskeladd Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg skjønner at noen kan tenke at dette ikke er helt seriøst, men det er det. Jeg har ingen interesse av å kaste bort egen og andres tid på tull. Jeg hadde egentlig allerede før jeg spurte her, bestemt meg for å være helt åpen med henne. Men nå blir jeg veldig usikker når jeg får høre at det er sosialt selvmord .. fins det ingen snarveier til et varig forhold? Lenke til kommentar
Petter321 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Du må jo være et historisk menneske. At et menneske kan ha så mye problemer som du har er ufattelig Du skriver om kjønnssykdommene dine, problemer med smertestillende, ubehagelige apotekbesøk, kjærlighets problemer, problemer i familien og på skole... Lykke til med livet 1 Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg hadde egentlig allerede før jeg spurte her, bestemt meg for å være helt åpen med henne. Men nå blir jeg veldig usikker når jeg får høre at det er sosialt selvmord .. Altså, du må jo også gjøre det som er rett for deg. Det finnes ingen "mal" for hvordan man får drømmedama(selv om noen PUA-scumbags vil påstå noe annet), så for alt vi vet så kan det hende at din fremgangsmåte er den rette. Mine tips er bare basert på egne erfaringer og observasjoner. Se heller ikke bort i fra at jeg tar fullstending feil, ettersom jeg bare er en random på internett fins det ingen snarveier til et varig forhold? Nei.. Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Begynn å drøm.. Ærligtalt så har det seg sånn at drømmedamer har en tendens til å bli fort til virkelige damer når du blir kjent med dem. Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Du må jo være et historisk menneske. At et menneske kan ha så mye problemer som du har er ufattelig Du skriver om kjønnssykdommene dine, problemer med smertestillende, ubehagelige apotekbesøk, kjærlighets problemer, problemer i familien og på skole... Lykke til med livet Anonymous er en samlekonto for veldig mange brukere. Den brukes av folk som problemer de ikke ønsker skal bli forbundet med egen konto. Endret 13. oktober 2012 av Ph.D 1 Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Da sier vi det sånn. Jeg lar være å lese diktet selv om jeg hadde veldig lyst, men jeg kommer definitivt fortsatt til å vise interesse. Takk for seriøse kommentarer. Så reddet dere et sosialt liv i kveld også! Hehe. God natt, forumbrukere. Lenke til kommentar
Coglione Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Jeg mener ikke at du ikke skal late som ingenting, vis interesse for all del. Poenget var at hvis det å skrive dikt og å erklære enorm beundring hadde fungert hadde jeg virkelig blitt glad. Den harde virkeligheten er at det ikke er slik det fungerer, i alle fall ikke med de fleste. Se for deg dette scenarioet: Du leser opp diktet ditt (som helt sikkert er vakkert, jeg betviler ikke dine poetiske egenskaper her), og du blir avvist fordi hun synes det er veldig voldsomt og pompøst til å være så tidlig. Hva tror du at du kommer til å tenke dagen etter? Jeg tør satse en skarve femmer på at du vil føle deg som verdens dummeste mann en liten stund. For all del, dikt og kjærlighetserklæringer er flotte greier, men det pleier ikke å være en særlig god måte å bryte isen på. Når dere har vært sammen en stund kan du begynne med det, og da skal jeg love deg at hun kommer til å smelte helt. Edit: Så du svarte på det, det er bra! Jeg tror du kommer til å klare deg helt fint, såfremt du er en ganske normal kar. Man kan mene så mangt om etiske aspekter ved å inngå et forhold, men slik jeg ser det er det ikke umoralsk å være litt pragmatisk hvis man faktisk har følelser for jenta. Endret 13. oktober 2012 av Coglione Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå