Gå til innhold

Hvem blir høstens fotball-konge?

att

Anbefalte innlegg

Hvilket spill tror du blir høstens beste fotball-spill på konsoll?

Jeg tenker da spisielt på disse tre spillene:

Pro Evolution 3

FIFA 2004

Club Football

Jeg selv har størst forhåpninger til FIFA 2004. Det har fått veldig mye skryt av forskjellige magaziner/blader osv så forventingene er høye.

Hva tror du? Hvilket spill satser du på og kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fifa veit jeg at jeg kommer til å kjøpe. På grunn av at jeg har xbox. Pro Evoulution Soccer skal jo ha det beste gameplayet.Men det er kun på PS2.Har fremdeles til gode å spille det (dumt igrunn). Club Football har jeg ikke hørt om engang. Men jeg tror og håper at fifa blir rått i år... :D

Lenke til kommentar

Pro Evolution Soccer 2 er det beste fotballspillet jeg har spilt. Jeg har spilt alt av Fifa fram til nå, men ingen av dem har vært i nærheten av spillbarheten av PES 2. Så.. Uten å ha testet noe av de nye, har jeg stor tro på PES 3. Problemet mitt er at jeg nå sitter på en X-Box. Solgte PS 2'en. Dvs. ikke noe problem da jeg finner X-box'n total overlegen PS2 på alle felt - også i spillutvalg blant spill JEG liker. (Vil ikke starte noen ny konsoll-krig her. Dette er bare min personlige mening . Det eneste jeg savner er faktisk PES 2, (og evt. PES 3 når den kommer).

Håper likevel at den nye FIFA'n overrasker meg positivt.

Peedee

Lenke til kommentar

Det virker som FIFA 2004 IKKE kommer til å støtte Xbox live... Det er frustrerende! Trodde endelig jeg skulle få kontakt med andre spillere der ute. Kompisen som jeg har spilt fifa med i flere år reiser til wales for å studere. Men har fremdeles et håp om at det kommer til å bli det da :D

Lenke til kommentar

Vel, jeg la merke til at This is Fotball ikke er nevnt her. Jeg har ganske store forhåpninger til 2004, selv om 2003 ikke stod opp til forventningene. Men har lest flere steder at de har strippa spille for å komme opp på et høyere niva. Tror det kan bli bra jeg.

Har også lyst på Pro beach soccer. Virker veldig gøy ut i fra treilern som jeg har sett.

Alt for liten erfaring med PES til å kunne uttale meg..

FIFA er ikke så veldig bra syns nå jeg. Alt for ureallistisk for meg.

Lenke til kommentar
Det virker som FIFA 2004 IKKE kommer til å støtte Xbox live... Det er frustrerende! Trodde endelig jeg skulle få kontakt med andre spillere der ute. Kompisen som jeg har spilt fifa med i flere år reiser til wales for å studere. Men har fremdeles et håp om at det kommer til å bli det da :D

EA har sagt at De ikke vil støtte Xbox Live med noen spill! Var noe med hvordan pengene for online-spillinga blir fordelt...

Lenke til kommentar
Ta en titt på www.gamerankings.com. Veldig bra kilde når det gjelder reviews. Det ligger forøyeblikket på 39% gjennomsnitt. (Heter Ultimate Beach Soccer)

må bare le. det ligger noen filmklipp, screenshots og ET review, som ga spillet 56%, hvordan det ble 39% vet ikke jeg. Et elendig review forresten. grunnløst solz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...