Bibendum Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Vet ikke om dette er rette stedet, men jeg må bare spørre: Hva pokker har skjedd med www.fasttrackmovies.com som var en genial side. Den har vært nede i flere uker allerede. Noen som vet noe? En annen ting: www.suprnova.org er også konstant nede for så å dukke opp igjen. Er det flere Bit Torrent fans her som kan si meg om årsaken til dette, og om det er noen andre gode linker som jeg kanskje ikke har, særlig for å laste ned filmer (lovlige feriefilmer selvsagt! ) Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det finnes vel neppe Bit Torent sider med kun lovlig materielle. Og i følge retningslinjene er det ikke lov til å spre linker til sider med warez og lignende. Jeg vet heller ikke hvorfor fasttrackmovies er nede fortiden. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det er ikke mye lovlig når det er filmer som ligger der til nedlasting som ikke er vist på kino enda. Du har vel "lov" å ta backup av egne filmer, men ikke distrubiere dem. Nå er ikke jeg den som følger med på hva som faktisk er riktig. Fordi det er så mye styr med det. men i bunn å grunn så er det ulovlig. disse sidene er dessuten mirrors. Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Jeeeesus - Holy Macaroni! Jeg spurte da ikke om det var lovlig! Dessuten er det mange filer som er lovlige å laste ned fra både BT og Kazaa Lite. Liker dere å leke RIAA og politi eller? Jeg spurte om hvor det har blitt av fasttrackmovies, that's it! De har vært nede lenge nå. Lenke til kommentar
DTA Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 det er lov å laste ned filmer fra nettet i norge per dags dato, men det er dog ulovlig å viderformidle de. Så dette er faktisk mer gråsone en noe "ulovlig". (går utifra at mods skjønner dette, men man vet aldri) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 BT sider er (foreløpig) som regel lovlige, men de bruker grusomt mye båndbredde, og det er derfor de er nede hele tiden. Suprnova har f.eks. for tiden 7 mirrors, hvorav to er åpne. Google it Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Har irritert meg selv over at fasttrackmovies har vært nede en stund. Jeg regner med at det er RIAA som har vært å pikket på døren deres. Eneste logiske forklaringen da. Det eneste som irriterer meg over FTM er at man aldri får noe hasighet på filmene som er på vei ned. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Neste gang suprnova virker, så finner du ut hvor den redirecter deg hen. Så legger du denne redirecten i favorittene dine istedenfor.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Det finnes vel neppe Bit Torent sider med kun lovlig materielle. Og i følge retningslinjene er det ikke lov til å spre linker til sider med warez og lignende. Jeg vet heller ikke hvorfor fasttrackmovies er nede fortiden. linkene bør fjernes. det fins lovlige BitTorrent sider som denne,denne,denne og denne. Som du ser fins det lovlige sider med BitTorrent filer. Edit: Skrivefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå