smort1 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Molde fergekai! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Fine linjer som gir veldig god dybde. Og absolutt godkjent bildekvalitet fra denne Olympusen. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ja , finvær håper jeg virkelig dere får ! Det er så fortjent etter alt møkkaværet dere er tildelt hittill i år . Likte jo måka du har fått med oppå stolpen da..god helg ønsker jeg deg og dine Svein Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Fine linjer som gir veldig god dybde. Og absolutt godkjent bildekvalitet fra denne Olympusen. Takker, Slettamann! Veldig kjekt lommekamera dette ja... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Ja , finvær håper jeg virkelig dere får ! :)Det er så fortjent etter alt møkkaværet dere er tildelt hittill i år .Likte jo måka du har fått med oppå stolpen da..god helg ønsker jeg deg og dine Svein Takker, Terje! Synes vi fortjener finværet ja.... , og tenkte faktisk på dine måkevenner når jeg så denne satte seg ned ... God helg til deg/dere også! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Et helt all " right bilde " hr Mortensen og ønsker deg en helt " all right " helg Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Et helt all " right bilde " hr Mortensen og ønsker deg en helt " all right " helg Leif All right kommentar det, Leif! Takker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg