Jentungen2 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Elva Tiber gjennom Roma Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Dette er bare så fint..og når jeg ser rogutta i V2, skjønner jeg at du har skutt innertiern Sjelden jeg faller pladask for et bilde, gjorde det nå Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Flotte bilder dette! Liker kompene! Speilingene gjør mye her! Min favoritt her er V2, hvor innslaget med de roerne er prikken over i-en! Meget god 4'er! Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Dette er bare så fint..og når jeg ser rogutta i V2, skjønner jeg at du har skutt innertiern Sjelden jeg faller pladask for et bilde, gjorde det nå . Har vært rojente selv, rodde dobbelsculler, så dette sjarmerte meg ja. Hyggelig å høre at du også likte det . Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Flotte bilder dette! Liker kompene! Speilingene gjør mye her! Min favoritt her er V2, hvor innslaget med de roerne er prikken over i-en! Meget god 4'er! . Veldig hyggelig å høre, er enig med deg/dere at det gjør litt ekstra med disse roerne i bildet, var heldig med den Endret 12. oktober 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
John EM Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 V2 er perfekt! Gjentagelser, diagonaler, sirkler, speiling, lys og båten tilnærmet i det gyldne snitt. Dagens beste bilde. Gratulerer. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Kjempeflotte bilder - jeg holder også en knapp på v2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 V2 er perfekt! Gjentagelser, diagonaler, sirkler, speiling, lys og båten tilnærmet i det gyldne snitt. Dagens beste bilde. Gratulerer. . Tusen, tusen takk for det, nå blei jeg glad, flott at det traff deg Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Kjempeflotte bilder - jeg holder også en knapp på v2 . Tusen takk for tilbakemeldingen din, setter jeg virkelig pris på Endret 12. oktober 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg