Balthier Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 Nå er jeg ikke helt sikker på at Carlings fører cheap monday, men mener å ha sett det der. Uansett så snakk med betjeningen og si at du vil ha stretchbukser. De har snøring vet du, og de finner helt sikkert noe som sitter bra. Vet 100% at Carlings har Nudie Jeans som diskutabelt er et bedre merke en cheap monday. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 OK Vet de har nudie ja.. Vi får sjå - ka man velger å gjøre... Takker for hjelpa... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 Trikset er å bestille fra en nettside som f.eks. nelly.no som har gratis retur. Du mottar klærne i en pose, og hvis det er noe du vil sende tilbake (retur, bytte, annen størrelse) så fyller du bare ut et vedlagt skjema og leverer posen på postkontoret igjen. Ingen ekstra kostnader og helt smertefritt. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 Aldri sett CM på Carlings selv, men de har mye bukser på Carlings da. CM-forhandler i Bergen heter også Weekday. https://www.facebook.com/alonetogether10?v=info Virker som "Alonetogether" er en forhandler av CM i Kristiansand Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Trikset er å bestille fra en nettside som f.eks. nelly.no som har gratis retur. Du mottar klærne i en pose, og hvis det er noe du vil sende tilbake (retur, bytte, annen størrelse) så fyller du bare ut et vedlagt skjema og leverer posen på postkontoret igjen. Ingen ekstra kostnader og helt smertefritt. Wow, kjempebra tiltak! Jeg får nesten sjekke ut Nelly, hørtes for godt ut til å være sant. Endret 22. oktober 2012 av Balthier Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Trikset er å bestille fra en nettside som f.eks. nelly.no som har gratis retur. Du mottar klærne i en pose, og hvis det er noe du vil sende tilbake (retur, bytte, annen størrelse) så fyller du bare ut et vedlagt skjema og leverer posen på postkontoret igjen. Ingen ekstra kostnader og helt smertefritt. Wow, kjempebra tiltak! Jeg får nesten sjekke ut Nelly, hørtes for godt ut til å være sant. www.zalando.no ser også ut til å ha mye Cheap Monday, samt gratis frakt og retur.... Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Aldri sett CM på Carlings selv, men de har mye bukser på Carlings da. CM-forhandler i Bergen heter også Weekday. https://www.facebook...gether10?v=info Virker som "Alonetogether" er en forhandler av CM i Kristiansand Skal sjekke ut tipset ditt. Mange takk:-) Dere som har CM bukser - er det veldig mange modeller å velge mellom? Er alle stretch - / slim? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 De har alt fra svart til rødt, fra stretch til ikke-stretch, fra ultraslim til løst. Bare spør de som jobber der om hjelp, så er jeg sikker på at det går bra Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Tror jeg skal prøve en Cheap Monday fra nettet. Slim modell, men ikke den slimeste slik jeg forstår det. Ville dere tatt en størrelse lavere enn det på laveste kommer inn i? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Du må selvsagt klare å få igjen knappen da, det er viktig. Ellers så pleier jeg å kjøpe stretch-bukser slik at de sitter altfor stramt på. De går ut noe helt forjævlig med tiden. Har et par som jeg kjøpte for små, men som blir for baggy etter 2-3 timer. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Du må selvsagt klare å få igjen knappen da, det er viktig. Ellers så pleier jeg å kjøpe stretch-bukser slik at de sitter altfor stramt på. De går ut noe helt forjævlig med tiden. Har et par som jeg kjøpte for små, men som blir for baggy etter 2-3 timer. OK - jeg får tenke litt, men gratis retur og frakt gjør at det er ingen krise. Selv om man selvsagt ønsker treff på første. Synes dog at den jeg har i levis ikke vier seg noe. Oppskriften på den virker lik (2% elestan). Men den er lik tight - savner faktisk at den vier seg litt. Henger vel mye på leggene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå