Gå til innhold

Stretch jeans for men


Reggy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar.

Hvordan er Nudie i stoerrelsen?

Jeg er normalt 34/36 i livet og 36 i beina.

Men i Levis 519 Slim har jeg 33/34. (519 modellen kan anbefales).

Ser at det er litt farger oss jeans for tida. G Star har en kul knall blaa-farget jeans for kvinner - noen sett noe liknende for menn? Diesel har en islik farge, men modellen virker grusomt stiv og tjukk i stoffet. Ville helst funnet i slim/ stretch modell.

 

(null)

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Hvordan er Nudie i stoerrelsen?

Jeg er normalt 34/36 i livet og 36 i beina.

Men i Levis 519 Slim har jeg 33/34. (519 modellen kan anbefales).

Ser at det er litt farger oss jeans for tida. G Star har en kul knall blaa-farget jeans for kvinner - noen sett noe liknende for menn? Diesel har en islik farge, men modellen virker grusomt stiv og tjukk i stoffet. Ville helst funnet i slim/ stretch modell.

 

(null)

Ikke kjøp G-Star eller Diesel, er dårlig kvalitet. Se etter selvage sømmer når du kjøper jeans. Lee, Levis, APC, nudie, H&M og Cheap Monday har ihvertfall grei kvalitet hvis du må kjøpe i Norge.

Jeans I andre farger enn blått er ikke fint, gå for en veldig mørkeblå eller medium blå farge.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Skal du ha strech, så kjøp heller for liten enn for stor. Spesielt i Nudie, da de har en tendens til å utvide seg MYE med tiden.

 

Jeg bruker nesten bare stretch, og mye Nudie, men helt ærlig så syns jeg at merker som Cheap Monday, Levi's, Cubus, H&M og ikke minst Lee er både billigere, like tøffe og kvaliteten er på topp. Personlig så merker jeg skjeldent kvalitet på dongeri fra 300kr til 1500kr..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar.

Hvordan er Nudie i stoerrelsen?

Jeg er normalt 34/36 i livet og 36 i beina.

Men i Levis 519 Slim har jeg 33/34. (519 modellen kan anbefales).

Ser at det er litt farger oss jeans for tida. G Star har en kul knall blaa-farget jeans for kvinner - noen sett noe liknende for menn? Diesel har en islik farge, men modellen virker grusomt stiv og tjukk i stoffet. Ville helst funnet i slim/ stretch modell.

 

(null)

 

Nudie strekker seg en del i livet, så jeg ville ha gått ned to størrelser, hvis du har anledning til å prøve på i butikk så kan du jo se hva som er best av 32 og 33 (Volt og Urban selger Nudie vet jeg, men de i Stavanger har ikke så mange forskjellige modeller).

 

Angående farger så synes jeg at jeans som ikke er mørkeblå/svarte er lite å spare på, vil heller anbefale å sjekke ut chinos. Nudie og Polo Ralph Lauren har en del fine.

Lenke til kommentar

Skal du ha strech, så kjøp heller for liten enn for stor. Spesielt i Nudie, da de har en tendens til å utvide seg MYE med tiden.

 

Jeg bruker nesten bare stretch, og mye Nudie, men helt ærlig så syns jeg at merker som Cheap Monday, Levi's, Cubus, H&M og ikke minst Lee er både billigere, like tøffe og kvaliteten er på topp. Personlig så merker jeg skjeldent kvalitet på dongeri fra 300kr til 1500kr..

 

Har en Nudie i stretchmateriale, jævlig fornøyd, beste jeansen jeg har hatt på noen år :). 1200.- veil, men kjøpte til halv pris på Carlings.

 

Måtte kjøpe kjøpte 1 størrelse mindre enn vanlig, og selg det er egentlig bittelitt stort nå. De er mao store i størrelsen som flere sier.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Kr.sand.

 

Skal sjekke ut carlings.

 

Ellers ser jeg at størrelse i ben på 36 lengde er å få her. Det er bra.

 

men så var det livet da. Skal man tørre å prøve lavere enn 34?

 

34 får jeg liksom på meg om jeansen er litt sånn slitt i vasken - for da er det ofte at de vier seg mer enn de mørke typene. Så om buska er mørk og litt vasket og litt mer stiv - er som oftest 36 løsningen for meg.

Så Cheap Monday må jeg kanskje forsøke 34/36, eller 33/36, men vet ikke om jeg tørr siste størrelsen. Det er liksom så ulogisk - dog har jeg visst 33 i liv i den Levis buksa jeg omtaler lenger opp i tråden....

Men jeg liker det ikke for slimt heller - sånn at den henger så mye på lår og legger at når du setter deg så blir buksa drattt ned... Det har nevnte Levis en tendens til å gjøre. Bruker ikke belte...liker ikke det...så det liksom ikke noe som holder den oppe annet enn buksa selv...

Lenke til kommentar

En god regel som jeg lever etter ved valg av jeans er at du skal ha plass til en hånd nedi, dvs. ta ett skikkelig balletak og da vet du om jeansen sitter bra eller ei.

 

I see...

 

Tenkte kanskje å ta sjansen på å bestille en Cheap Monday fra nettet.... Da får jeg ikke tak i balla før buksa er i hus .... om du skjønner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...