Niklasp Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Slipper både nettbrett og alt-i-ett-maskiner med berøringsskjermer. Acers høst blir berøringsfølsom Lenke til kommentar
Nator Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Acer suger på kundeservice. Kjøper aldri Acer. Kjøper heller Asus. Ikke best kundeservice hos Asus heller, men de hører faktisk på kundene når de skal lage produkter i hvert fall. Acer er ignorante og lager bare ubrukelige produkter med elendig oppløsning, fullstappet av masse software man ikke vil ha. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) . Endret 12. oktober 2012 av MoLvII Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Årh! w700 skal jeg ha! usb 3.0 på docken? Nå skal jeg fjerne media center pcen :-) Finne en stor ekstern hard disk som skal kobles til docken. Å putte logitech dongelen over fra media centeret til docken. :-D neeei.. så ser jeg på bildet, det er jo ingen hdmi på selve docken! :-( gidder jo ikke sitte å putte inn å ut hver gang jeg skal se film :-( var nesten acer. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 4500 kroner for den billigste utgaven. Fy-faen! maken til overprising, Acer er noen jævla penge griske svin. Hilsen Sunnmøring. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Var det så gale da?? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=759910 er vell ca samme innmat, uten touch skjerm men laget av dyrere materialer.. vanskelig å sammenligne. men synes prisen var ok jeg. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Den ene tab'en så jo ut som en iPhone 4S XXXXL Til og med samme design rundt høytalerne, med rekkene med hull i aluminiumen... ;-) Edit: Leif Endret 14. oktober 2012 av Snowleopard Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Var det så gale da?? http://www.komplett....aspx?sku=759910 er vell ca samme innmat, uten touch skjerm men laget av dyrere materialer.. vanskelig å sammenligne. men synes prisen var ok jeg. Iconia W510 er like svak som en mini PC.Du kan spare 2000/3000 kroner på, Å kjøpe mini PC. Å bruke 2000/3000 Kr på touch skjerm er ren idioti!. Det er bare å melde seg på Luksusfellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå