Sector96 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Hei! Har tenkt å bli noe innenfor farmasi, og har store drømmer om å lage eget apotek eller drive en. Har lysten til å lære om medisiner, og generelt om menneskekroppen. Føler at farmasistudiet passer for meg, og har tenkt å søke universitet i Oslo (5år integrert master). Det er ihvertfall planene mine... Går nå i 1vg og holder meg relativt ganske bra 4-5 til karakter. Har søkt litt rundt, og har funnet at studiet er ganske tøft.. blir mye lesing tror jeg. Det jeg lurte på var om dere som studerer farmasi kunne fortelle meg hvordan det er å jobbe med det, og hvor tøft det egentlig er? Og noe tips? Endret 12. oktober 2012 av Sector96 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Kjenner en veldig godt som studerer farmasi. Studiet er veldig tøft og innebærer veldig mye lesing i bøker større enn hodet mitt. Mye kjemi. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Kjenner en veldig godt som studerer farmasi. Studiet er veldig tøft og innebærer veldig mye lesing i bøker større enn hodet mitt. Mye kjemi. Enig. Har ei venninne som går 1. året på UiT og det er ganske tøft. Vurderte farmasi/kjemistudier selv for en par år tilbake, men er såpass skolelei Endret 14. oktober 2012 av koosepus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå