DxFaro Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Skal det komme en nye generasjon av FX-Serien? Har lett rundt omkring på nettet og kom fram til at den heter "Vishera". Er dette sant? Tror dere at det er verdt å vente litt, eller bare kjøpe den som er i butikken? Lenke til kommentar
Flashlight Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Om du absolutt må ha AMD, så bør du vente. Piledriver kommer til å gjøre det bedre enn dagens Bulldozer. Lansering er vel 23 Oktober, tror jeg. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Jeg er jo jevlig godt fornøyd med oppsettet mitt. Har ikke hørt om særlig revolusjonerende nyheter på HK-fronten, og om jeg trenger mer CPU-kraft kan jeg jo bytte ut prosessoren, men antar at jeg ikke kommer til å gjøre det. Om du spiller krevende spill, så er det vel en ide å vente på de nye CPU-ene. Oppsettet mitt ser du under her. Da kan du jo begynne og bare smekke i CPU når den kommer Om pris er et tema koster alt sammen omtrent så mye som en CPU fra Intel. Endret 12. oktober 2012 av finnipinni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå